sobota, 8 marca 2014

Vipera Ikebana 359 lip liner

Heej!
Na początku życzę wszystkim kobietkom wszystkiego najlepszego! Jak świętujecie? :)
Ja dzisiaj skoczyłam na niewielkie zakupy, najbardziej zależało mi na pomarańczowej konturówce do ust. Już w zeszłym roku kupiłam kilka pomarańczowych pomadek, no ale niestety - o konturówce to sobie mogłam pomarzyć. Jakoś nie mogę pojąć, że skoro jest trend na pomarańczową pomadkę, to czemu nie ma konturówek w tym kolorze? Szukałam na allegro, na stronach producentów, aż w końcu znalazłam! Kredkę kupiłam na wyspie Vipery w Galerii Olimp za 11,50 zł. Dopiero ją kupiłam, także dzisiaj post z serii pierwsze wrażenia! :)

Vipera, Ikebana Lip Liner 359 paradise:






Konturówka bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że będzie się sprawdzać! :)

pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)