wtorek, 1 kwietnia 2014

Jestem już stara i zmęczona

Hej!
Dziwne rzeczy dzieją się pierwszego kwietnia. Niektórzy odchodzą z blogosfery, niektórzy organizują pokaz Jasełek, natomiast ja nieco się postarzałam. No cóż - cuda na kiju! :D



Użyte kosmetyki:
baza pod makijaż Kobo Smooth Make-up base
podkład Catrice All Matt Plus 010 Light Beige
puder transparentny Miyo
cień Maybelline Color Tattoo 40 Pernament Taupe

To moje pierwsze postarzanie, ale nie ostatnie! Bardzo podoba mi się taka zabawa i będę ćwiczyć dalej :D

pozdrawiam!




7 komentarzy:

  1. nie wiem jak to zrobiłaś, ale wyszło Ci genialnie! bardzo realistycznie ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło Ci mega realistycznie! Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyszło, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo! Wyszło mega! Kochana, wiem, że już to mówiłam, ale... dobra jesteś w te klocki :D Powinnaś iść w kierunku charakteryzacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)