poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Marion Ampułki do włosów z olejkiem arganowym

Hej!
Dzisiaj o recenzji, którą miałam dodać już jakiś czas temu. Nie lubię pisać źle o produktach, ale nie zamierzam też ściemniać. Tym razem o produkcie firmy Marion.

Marion, 7 efektów, ampułki do włosów z olejkiem arganowym:



Skład:


Kiedyś pisałam już o terapii wzmacniającej, która całkiem dobrze się spisała. Tym razem postanowiłam wypróbować ampułki z olejkiem arganowym. Po zimie moje włosy wyglądały nieciekawie - przesuszone, splątane. Dodam, że od niedawna je farbuję. Wcześniej stosowałam kurację z olejkiem arganowym tej firmy i bardzo ją polubiłam, więc stwierdziłam, że i ten produkt się sprawdzi. Stosowałam ampułki przez 2 tygodnie, ale z moimi włosami nie stało się nic. Nie nabrały blasku, nie były miękkie czy nawilżone, nawet ciężko było je rozczesać. Po prostu ten produkt nie zmienił niczego w moim życiu, może moje włosy potrzebują czegoś 'mocniejszego', bardziej nawilżającego. Ja go nie skreślam - jeśli chcecie, próbujcie na swoich włosach i dajcie znać, jak się sprawdza. Zwłaszcza, że zestaw ampułek kosztuje ok. 10 złotych (ja kupiłam je w Leclercu).

Miałyście te ampułki?


3 komentarze:

  1. Widziałam je dziś w drogerii ale nie skusiłam się :P I dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuję jako wcierkę Jantar - i wydaje mi się, że po niej włosy mi szybciej rosną i mniej wypadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale myślałam o nich...i wciąż się zastanawiam czy warto je kupić...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)