piątek, 4 kwietnia 2014

Mój codzienny makijaż

Hej!
Dzisiejsza notka miała być o czymś zupełnie innym, ale nie skopiowały mi się zdjęcia na tablet. Swojego komputera nie mam ze sobą, więc postanowiłam pokazać swój codzienny makijaż :) Kiedy nie mam zbyt dużo czasu górną powiekę maluję na brązowo, a dolną na niebiesko. Bardzo lubię taki makijaż, bo szybko się go robi, a niebieska kreska podkreśla oczy.

[zdjęcia niestety robiłam telefonem]



A oto kosmetyki użyte do tego makijażu:



Jak malujecie się na co dzień?

5 komentarzy:

  1. ja przewaznie maluje górną powiekę na jakiś neutralny kolorek, brąz, beż itp a jak nie mam czasu to tylko tuszuję rzęsy. Twoja wersja dzienniaka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Cię lubię w takim wydaniu :) No i grzywka super Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo w stylu Gyaru albo wcale (ogromna rzadkość xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja trochę nie na temat, ale...masz śliczny kolor włosów !! :)

    A co do makijażu, ja wolę bardziej roztarte granice, ale jak wiadomo, każdy lubi co innego :)
    Na co dzień nosiłam kolorową tęczę lub smokey eye, teraz delikatesy ze złotem (praca tego wymaga ;)).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)