piątek, 25 kwietnia 2014

TAG: Numer 1 w mojej kosmetyczce

Hej!
Po sieci krąży nowy TAG (no, tak konkretnie to na yt - autorką tagu jest MakeUpAndLook), więc postanowiłam się sama otagować, bo dlaczego nie? :) No to jedziemy!

Na sam początek kategorie, by człowiek się nie zgubił:
1. Krem
2. Podkład
3. Korektor
4. Puder
5. Cienie do powiek
6. Eye Liner
7. Tusz do rzęs
8. Kosmetyk do brwi
9. Brązer
10. Róż
11. Rozświetlacz
12. Pomadka
13. Błyszczyk
14. Pielęgnacja do ust


1. Krem - Celia, Satin Mat lekki krem-baza
Nie będę się nad nim rozwodzić - tutaj jest recenzja. Zdania nie zmieniłam :)


 2. Podkład - Catrice, All Matt Plus
Bardzo dobry podkład za rozsądną cenę (ok. 30 złotych w Naturze, można kupić też go w drogeriach internetowych, ale wtedy dochodzi jeszcze przesyłka). Trzyma się cały dzień, zakrywa wszystkie moje niedoskonałości. Dla suchych skórek jest bezlitosny, więc najlepiej robić regularnie peeling.


3. Korektor - Ladycode by Bell, Eye Concealer
Miałam poprzednią wersję tego korektora (Bell, Perfect cover) i bardzo go polubiłam. Niestety, szybko zniknął z Biedronkowej półki i musiałam trochę poczekać, aż znowu się pojawi. Zmieniło się jedynie opakowanie i nazwa, korektor nadal świetnie się spisuje, dobrze maskuje cienie pod oczami. I do tego kosztuje grosze - coś ok. 7 złotych w Biedronce. 


4. Puder - Paese, Puder ryżowy
Pierwszy raz spotkałam się z tym pudrem kiedy dostałam Paese Box, tam była jego miniaturka. Kiedy próbka się skończyła, bez zastanowienia kupiłam pełnowymiarowe opakowanie. Używam go w codziennym makijażu, a także w charakteryzacjach. Nie ma w składzie dwutlenku tytanu, więc twarz na zdjęciach nie będzie biała. Cena: 20-40 złotych.


5. Cienie do powiek - Lovely, Nude make up kit
Idealna paletka do codziennego makijażu. Cienie trzymają się na bazie od rana do wieczora, nie zwijają się w załamaniu powieki. Tutaj recenzja.


6. Eyeliner - Maybelline, Eyestudio, Lastinh drama gel eyeliner
Zwykły czarny eyeliner w żelu. Nie jestem nim zachwycona, ale to jedyny eyeliner jaki mam :D


7. Tusz do rzęs - Essence, Lash Mania Reloaded
Wciąż jestem zachwycona efektem, jaki daje ten tusz. I wciąż dobrze się sprawuje. Pierwsze wrażenie tutaj.


8. Kosmetyk do brwi - Paletka do brwi Wet'n'Wild 
Nie jest to paletka tylko i wyłącznie do brwi, chociaż jeszcze nie malowałam powiek cieniami z zestawu. Ja ze swoimi brwiami mam spory problem, bo nie są ani czarne, ani brązowe (a produktów w takich kolorach jest całe zatrzęsienie, chociaż mało która Polka dobrze wygląda w brwiach podkreślonych czarną kredką). Wiem, że na zdjęciach moich brwi prawie nie widać, ale ja naprawdę je podkreślam - po prostu aparat dobrze tego nie łapie. Na żywo wyglądają lepiej :) Paletkę kupiłam na allegro chyba za 6 złotych (+wysyłka).




9. Brązer - W7, Honolulu
Tak, tak, brązer. Nie żaden bronzer. Skoro już piszemy po polsku, to piszmy poprawnie. Dlaczego brązer? Bo brązowy, a nie bronzowy. ;)
No dobra, ale zostawmy ten jakże trudny język polski. Brązer Honolulu od W7 mam już prawie rok, a zużycia prawie nie widać. Bardzo dobrze mi się z nim pracuje, najczęściej nakładam go pędzlem wachlarzykowym Eco Tools. Jeśli nabierze się go odpowiednią ilość na pędzel, ciężko zrobić sobie krzywdę. Brązer można kupić na allegro i w sklepach internetowych za ok. 15 złotych (+wysyłka).




10. Róż - Kobo, Luminous Baked Colour
Piękny kolor z rozświetlającymi drobinkami sprawia, że twarz wygląda świeżo, młodo, no po prostu ładnie :) Ten róż można stosować też jako cień do powiek (na sucho i mokro). Do kupienia w Naturze za 20 złotych (ja dorwałam na promocji za 12zł).


11. Rozświetlacz - Ladycode by Bell Highlighter glow skin powder
Kolejny produkt Ladycode by Bell. Kupiłam go dopiero po recenzji Hani i chociaż była to edycja limitowana, to dorwałam ostatnie opakowanie (w Biedronce, 11 czy 12 złotych). Jak dla mnie jest idealny, daje delikatny efekt tafli, nie jest nachalny i nie ma w sobie brokatu.


12. Pomadka - Catrice, Ultimate Shine, 230 The World's Grapest
Jest to pomadka dorwana przeze mnie na wyprzedaży w Naturze za dychę, bo ten kolor jest już wycofany. Cóż, wielka szkoda. Jest to dość ciemny kolor, który o dziwo na moich wąskich ustach prezentuje się dość dobrze (i wcale ich nie pomniejsza). Praktycznie się z nią nie rozstaję :)



13. Błyszczyk - LadyCode by Bell, Tint tint tint tint tint (tak jest na opakowaniu :D)
Właściwie nie wiem, czy to jest błyszczyk. W sumie nadaje delikatny kolorek i połysk, więc mogę uznać go za błyszczyk :D Używam go bardzo często, pięknie prezentuje się na ustach. Był dostępny w Biedronce za chyba 6-7 złotych.



14. Pielęgnacja do ust - Carmex
Bardzo dobry produkt, który już nie raz mi pomógł, zwłaszcza zimą. Kosztuje ok. 10 złotych, dostępny w drogeriach.

Macie coś z tych kosmetyków? :)


Z wielką przyjemnością taguję:
WingOfEnvy
Roksi
Ann
Gyaruru
Azime
Kasia TheWeak


11 komentarzy:

  1. Dziękuję za tag, ale nie biorę w nich udziału ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kobo to taka podróba bourjois, ale podejrzewam, że jakościowo podobna :)
    sporo dobrego słyszałam o tym honolulu i pudrze z paese :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziękuję, chętnie odpowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za otagowanie :) chociaż nie wiem, czy odpowiem, bo nigdy jeszcze się w to nie bawiłam, poza tym nie mam ulubieńców z każdej kategorii... ale np. bardzo lubię ten żelowy eyeliner Maybelline :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam krem tylko i też go lubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie miałam do Ciebie pisać, że pozwoliłam sobie Cię otagować :D
    Jesteś szybsza od wiatru :D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne są, warto kupić podczas promocji w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za otagowanie, jak będę miała więcej czasu to go wypełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega tag :) Z przyjemnością odpowiem :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)