niedziela, 13 kwietnia 2014

Zakupy, prezenty, zdobycze

Hej! :)
Planowałam ten post na piątek, ale wolałam już poczekać na dwie ostatnie paczki. Dziś mogę już pokazać moje zakupy, prezenty i zdobycze :) Uwaga - dużo zdjęć! :)

W czwartek obchodziłam urodziny, oto kwiaty jakie dostałam:


Urodzinowe ciasto. Nie lubię tortów, więc upiekłam jogurtowca. To jasne, że w dowodzie nie mam 18 lat, ale panie w sklepach często proszą mnie o dowód, więc po co dołować się wiekiem? :D Teraz już wiecznie będę obchodzić osiemnastkę, a co! :D


Kolejna książka Alice Munro:


Kolorowa włóczka z SH. Kupiłam 5 motków za uwaga... 12,50! Nie mogłam nie wziąć...


Na razie nieśmiałe próby - etui na telefon. Bardzo miękkie :) Planuję zrobić mitenki na zimę i kilka innych akcesoriów:


Kapcie pingwiny z SH za dychę (i jeszcze z metką):


Dwie koszulki z Auchan (dycha za sztukę):




Baletki z Auchan:


I szmaciaki z Auchan w żywym kolorze:


Po kilku latach posiadania wymarzonego roweru w końcu nabyłam koszyk na bidon :D


Nie mogło zabraknąć odblasków:


W Empiku była chyba jakaś promocja, bo tę smycz kupiłam za 1 grosz:


Książka z Pani Domu za 8,99 (500 stron czytania!):


Wielki Gatsby z biedronkowej wyprzedaży:


Piękna kobaltowa kredka z NYX:


Nowość od My Secret:


Zakupy z Natury (tusz Lash Mania reloaded z racji promocji miałam gratis):


Kolejny Big Bang Gloss:


Masko skarpety:



3 filmy, 2.99 zł każdy :)


Goszcząc u rodziców nawiedziłam Chińczyka w poszukiwaniu peruk do sesji. Kupiłam dwie, jedną z nich możecie podziwiać poniżej:


Zawsze marzyłam o tatuażowych rękawkach :D


Serum z dodatkiem olejku arganowego:



Kolejne świeczki. Niestety podczas palenia nie pachną tak ładnie jak w opakowaniu :(



Wygrana w konkursie u Roksi:


Ulubiony puder z Paese oraz dwie farbki Kryolan:


Drobnostki z Rossmanna:


Tonik z Rossmanna i dwa chińskie pędzle:


Eko torba z Biedronki:


Zawsze chciałam mieć suszarkę do paznokci. W końcu udało mi się o niej nie zapomnieć. Akurat zamawiałam olej kokosowy, więc postanowiłam ją dorzucić do koszyka (zamawiałam w Finess Cosmetics). Spodziewajcie się recenzji :)


Dorzuciłam też keratynę:


Ampułki z Alterry oraz moje pierwsze jajo, które specjalnie dla mnie zniósł Tk Maxx :)


Bardzo mi było potrzebne takie pudełko i z cyrkoniami wyszło mi taniej. Niestety, nie było wymiarów i pudełko jest za małe ;/


Pająk, który przyda mi się do sesji. Ale i na co dzień będzie ok :) Jak na cenę 2,49 (+wysyłka 6zł) jest naprawdę dobrej jakości:


Nowy wygląd fan page od WingsOfEnvy. Jest boski! :) Dziękuję jeszcze raz! :*



Tak się prezentuje moje chwalipięctwo :) Macie coś z tych rzeczy? Co ostatnio fajnego kupiliście? :)

10 komentarzy:

  1. o mój Boże, ile nowości! :D
    gdzieś dorwała Lektora za 2,99zł? ;o
    i te książki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle rzeczy,że nie wiem co skomentować xD

    Ja mam lampę uv z suszarką, mogę używać jako - lampę, lampę z suszarką, samą suszarkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle rzeczy i to ładnych, że aż miło się patrzy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampę kupiłam na allegro od SunnyNails. Spoko działa, ma sporo trybów czasu (2,3 minuty, praca ciągła - mogę ustawić nawet 10 sekund :P). Czujnik posiada - uruchamia sie jak włożę rękę...no dla mnie super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją miesiąc czasu, 2 razy używałam dopiero. Jak patrzyłam na internecie na opinie to wielu osobom się nic nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. no własnie ja oglądam czasem, często jestem w takich chińczykach, ale zazwyczaj same szmiry tam leżały ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo fajny kolor kredki NYX, ja mam tylko białą Milk, ale bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileż cudowności :D W peruce Ci ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że pokażesz jakie cuda wykonałaś za pomocą zestawu do bransoletek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego! No ładne zapasy zrobiłaś. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)