czwartek, 1 maja 2014

Charakteryzacja - wiedźma

Hej!
W końcu nawiedziła mnie wena i postanowiłam zmalować coś na bloga :) Właściwie to zainspirował mnie peugeot w kolorze sraki po szpinaku oraz kapelusz czarownicy. Oto efekty mojej fascynacji!




Użyte kosmetyki:
farbki do twarzy Toys R Us
zielony korektor Kobo Magic Corrector Mix
fioletowy cień Essence Stay All Day 08 The magic must go on
pigment Kobo 408 S Cornflower
Inglot Duraline
nochal został wykonany z masy charakteryzatorskiej domowej roboty
kapelusz - Chińczyk
pająk - allegro

I jak Wam się podoba? :D

3 komentarze:

  1. "zainspirował mnie peugeot w kolorze sraki po szpinaku"- padłam :D
    Fajnie ucharakteryzowałaś nos, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobić taką masę jak masz na nosie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Majek! Podziel się przepisem :D
    Zakup tych farbek to była jednak dobra decyzja :) Nie mogę wyjść z podziwu tego, jak mocno są one napigmentowane.
    Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)