czwartek, 8 maja 2014

Hialuronowy wypełniacz ust + analiza składu

Siema! :)
Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu, który całkiem niedawno pojawił się na rynku. Widziałam reklamy w gazetach, opinie w internecie, więc postanowiłam sama wypróbować - bo póki sama się nie przekonam, nie uwierzę. Chodzi konkretnie o nieinwazyjny wypełniacz ust, który można zakupić w drogeriach (m. in. w Naturze) za 20 złotych (12 ml). Swoją drogą, kiedy przeglądałam blogi to dziewczyny pisały, że nie będą sobie nic wstrzykiwać. Szkoda, że niektórym nie chce się czytać, albo chociaż zerknąć na obrazek - strzykawa jest przekreślona. To jest nieinwazyjne. To jest krem w białym kolorze do smarowania sobie ust. W każdym razie ja mam wąskie, niepełne usta i niespecjalnie wierzyłam, że krem może mi pomóc. Zwłaszcza w 5 minut.

DermoFuture Precision, Hialuronowy wypełniacz ust:







Analiza składu:
Aqua - woda, baza kosmetyku
Paraffinum Liquidum - emolient, wykazuje działanie regenerujące
Glycerin - środek utrzymujący wilgoć
Butyrospermum Parkii Butter - naturalny tłuszcz otrzymywany z orzechów afrykańskiego drzewa (Masłosz Parka), emolient
Helianthus Annuus Seed Oil - olej z nasion słonecznika, emolient
Polyglycerol-3 Polyricinoleate - emulgator na bazie roślinnej, silnie nawilżający
Sorbitan Isostearate - emulgator wpływający na konsystencję i lepkość
Caprylic/Capric Tryglyceride - emolient
Magnesium Sulfate Heptahydrate - regulator lepkości
Collagen - należy do grupy białek włóknistych, występuje u ludzi i zwierząt. Stosowany w chirurgii do wypełniania ust; zmniejsza głębokość zmarszczek, nawilża. Kolagen występujący w kremach nie wsiąka w skórę, ale przedłuża działanie kosmetyku
Parfum - kompozycja zapachowa
Phenoxyethanol - konserwant
Ethylhexylglycerin - naturalny konserwant, ma działanie nawilżające
Triisostearin - emolient, wpływa na konsystencję i lepkość produktu
DMDM Hydantoin - konserwant
Propylene Glycol - substancja nawilżająca, przenika przez warstwę rogową naskórka dzięki czemu ułatwia wnikanie innych substancji
Capsicum Frutescens Fruit Extract - ekstrakt z papryki, źródło witamy C, poprawia krążenie
Hyauloronic Acid - kwas hialuronowy, silnie nawilżający, chroni przed wiotczeniem skóry
Benzyl Nicotinate - substancja chemiczna, antystatyczna, odżywiająca skórę, wpływa na ukrwienie

Produkt stosowałam przez ponad miesiąc, codziennie smarowałam się tą białą mazią. Oto "efekty":


Górna warga jak była mała, tak nadal jest. Zresztą popatrzcie na skład. Kwas hialuronowy jest na przedostatniej(!) pozycji, wyżej jest nawet kompozycja zapachowa (swoją drogą nie zauważyłam, że to pachnie). Nie wykorzystałam tubki do końca i już nie zamierzam już tego używać. Zastanawiam się, co zrobić z resztą, może macie jakieś pomysły? :D Bo jeśli chcecie mieć usta jak Natalia Siwiec albo inna Doda, to już możecie wstrzykiwać sobie beton kwas hialuronowy u lekarza. Efekt będzie widoczny i utrzyma się przez jakiś czas.

Miałyście ten wypełniacz?



3 komentarze:

  1. Myślę, że ze składu powinna działać ta papryka- powodować przekrwienie, pieczenie i przez to obrzęk. Ale w tym produkcie jest w tak małym stężeniu, że nie ma szans działać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że taka lipa ;/ myślałam, że daje jakieś chociaż minimalne efekty powiększenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten produkt. Jakoś tego typu kosmetyki mnie nie kręcą:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)