poniedziałek, 5 maja 2014

Moje zamówienie ze sklepu ezebra.pl

Hej! Pisałam Wam na fb, że nie szaleję na promocjach w Rossmannie i Naturze, bo chciałam (w końcu) zamówić kilka rzeczy w sklepie ezebra. Długo się zbierałam, ale zawsze miałam ochotę na pierdyliard rzeczy, więc doprowadziłoby mnie to do ruiny. W końcu jednak się zebrałam, bo miałam ochotę na cienie Color Tattoo z Maybelline, ale nie za bardzo chciałam wydawać na nie ponad 20 zł (za sztukę!). Nawet po obniżce -49% byłaby to ponad dycha, więc wciąż za drogo. W sklepie znalazłam jeszcze kilka fajnych rzeczy, do tego miałam rabat za zapisanie się do newslettera (ceny będą podane już z rabatem). Oto moje zakupy :)


Płyn do czyszczenia i dezynfekcji pędzli - 2.77 zł za 80 ml:


Pędzel Real Techniques by Samantha Chapman Shading Brush - 24.24 zł:



Cienie do powiek L'Oreal Infaillible 005 Purple Obsession i 015 Flashback Silver - 9.69 zł za sztukę:




Cienie do powiek Maybelline Color Tattoo 20 Turquise Forever i 05 Eternal Gold - 8.72 zł za sztukę:




Gumka do włosów Invisibobble - 4.84 zł oraz błyszczyk NYC Kiss Gloss 003 Pink Flamingo - gratis do zakupów:


Za wszystko zapłaciłam 68.67 zł i zamówienie odebrałam osobiście, więc odpadła opłata za wysyłkę. Do tego dostałam jeszcze rabat na kolejne zakupy (chociaż już myślałam, że taniej być nie może). Realizacja zamówienia jest bardzo szybka, a kiedy wszystko jest gotowe do odbioru dostajemy maila z zaproszeniem do sklepu (dodam, że obsługa jest bardzo miła). Ja sklep polecam i zabieram się za testowanie produktów :)

3 komentarze:

  1. ja się zbieram do zakupów tam. Ładnie napigmentowane cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to tanio Cię wszystko wyniosło, czekam na recenzje :D

    Też kiedyś myślałam, że zabiję się w koturnach, ale można się przyzwyczaić i nauczyć w nich chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)