niedziela, 4 maja 2014

Niedziela ze mną - Żużel

Witam! :)
Dzisiaj post nietypowy. Chcę Wam przybliżyć nieco moją pasję, jaką jest żużel. Co prawda nie jeżdżę :D, ale kibicuję drużynie KMŻ Lublin. Dzisiaj ścigaliśmy się ze Startem Gniezno. Drużyna z Wielkopolski wygrała 49:41. Oto mój dzień na zdjęciach :)

Przypominajka na telefonie :)



Dzień rozpoczęłam od umycia włosów ulubionym szamponem, wszak trzeba jakoś wyglądać:


Następnie laminowanie. Recenzja będzie niedługo, obiecuję :D


Przed suszeniem:


Następnie herbatka w ulubionym kubku:


A do herbatki CallMeBlondieee:


Następnie zrobiłam makijaż, postawiłam na jeden z kolorów Motoru, czyli żółty:


I można było lecieć na stadion :) Kupiliśmy bilety i zajęliśmy miejsce w naszym sektorze. Tym razem na biletach Robert Miśkowiak :)


Kosmetyka toru:


Przejazd zawodników i motocyklistów na filmiku:


Oprawa meczu Speedway Euphoria:


 Zaczynamy drugi bieg:



Speedway Euphoria:


 Damian Dąbrowski po upadku opuszcza stadion:


Trzeci bieg i niestety nasz zawodnik jedzie do szpitala. Mariusz Franków złamał rękę:


Bieg 14 :)

 Dzisiaj emocji nie brakowało: były upadki, niesportowe zachowania, w pewnym momencie byłam pewna, że zaraz będziemy się bić z Gnieznem (kibice nie za bardzo potrafili się zachować). Szkoda, że przegraliśmy, ale mam nadzieję, że w Łodzi będzie lepiej.  Jak dla mnie niedziela bardzo udana! :)

3 komentarze:

  1. Ale miałaś ciekawy dzień! Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Żużel! <3
    Mega pomysł na serię 'Dzień ze mną' :D Oj, chyba Ci go podkradnę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No to niedziela bardzo Ci się udała :D Ale było emocji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)