sobota, 31 maja 2014

Po próbce mam ochotę na więcej

Hej!
Dzisiaj na tapecie miniatura balsamu pod prysznic, który kupiłam przy okazji, ot tak, żeby wypróbować. Dorzuciłam sobie te 30 ml za 1,49 zł do zakupów, grzechem byłoby nie wypróbować nowości. Najpierw była Nivea ze swoim balsamem pod prysznic (za który każą płacić kupę piniędzy), ale potem i firma Eveline stworzyła coś swojego. Z tego co wiem, produkt jest dostępny w 3 wersjach (nawilżający, odżywczy, ujędrniający), ja mam intensywnie nawilżający. Mam bardzo suchą skórę, zwłaszcza na nogach, więc 

Eveline, Argan Oil, balsam do ciała pod prysznic, intensywnie nawilżający:



Analiza składu:
Aqua/Water - woda, baza kosmetyku
Glycine Soja Oil - olej sojowy, roślinny emolient, bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe
Petrolatum - wazelina, emolient, wpływa na lepkość kosmetyku
Butospermum Parkii Butter - naturalny tłuszcz otrzymywany z orzechów afrykańskiego drzewa Masłosza Parka, emolient
Glycerin - substancja nawilżająca, przenika przez warstwę rogową naskórka i pomaga przenikać innym substancjom, wspomaga działanie konserwantów
Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy, silnie nawilżający, przechodzi do skóry właściwej, chroni przed wiotczeniem
Cetearyl Acohol - emolient
Argania Spinosa Kernel Oil - olejek arganowy, wzmacnia, regeneruje, nawilża, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, łagodzi, działa przeciwzapalnie i przeciwstarzeniowo
Disodium Cetearyl Sulfosuccinate - substancja oczyszczająca, pianotwórcza, odżywiająca skórę
Sodium Polyacrylate - substancja wiążąca wodę, filmotwórcza, przedłuża trwałość, wpływa na lepkość
Polysorbate 20 - emulgator
PEG-20 Glyceryl Laurate - emulgator
Tocopherol - witamina E, przeciwutleniacz, hamuje procesy starzenia się skóry, zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, wzmacnia naczynia krwionośne, wpływa na ukrwienie
Linoleic Acid - witamina F, kwas linolowy, niezbędny nienasycony kwas tłuszczowy, emolient, hamuje procesy starzenia się skóry, uelastycznia, łagodzi szorstką skórę
Retinyl Palminate - pochodna wit. A, bardzo łagodna forma, nie powoduje podrażnień
DMDM Hydantoin - konserwant
Parfum - kompozycja zapachowa
Methylchloroisothiasolinone - konserwant
Methylisothiasolinone - konserwant
Hexyl Cinnamal - składnik kompozycji zapachowych, imituje zapach jaśminu, może uczulać
Lyral - składnik kompozycji zapachowych, imituje zapach kwiatowy, może uczulać
Hydroxycitronellal - składnik kompozycji zapachowych, imituje zapach konwalii, może uczulać
Linalool - składnik kompozycji zapachowych, imituje zapach konwalii, może uczulać
Citronellol - składnik kompozycji zapachowych, imituje zapach róży i geranium, może uczulać
Limonene - składnik kompozycji zapachowych, imituje zapach skórki cytrynowej, może uczulać

Polubiłam się z nim od razu. Jestem zachwycona efektem - miękka skóra przez cały dzień! I do tego bez zbędnego wysiłku, bo wchodzimy pod prysznic, myju, myju jakimś żelikiem, spłukujemy, nakładamy balsam Eveline na ciało, spłukujemy i sru, można się ubrać i lecieć na miasto. Dzięki temu balsamowi mam spokój z moją suchą skórą przez cały dzień. Jest miękka, wygładzona, miła w dotyku. Dla mnie to fajne rozwiązanie, bo jestem zbyt leniwa, by smarować się zwykłym balsamem, latać na golasa po stancji i czekać, aż się wchłonie.
Czaję się teraz na jakąś promocję, może uda mi się dostać go w Rossmannie (cena regularna 15,99 zł) w niższej cenie. Sprawdzałam jeszcze w innych sklepach, był bodajże w Super Pharm (17,99) i w Auchan (17,99).

Lubicie balsamy pod prysznic, czy jednak wolicie klasyczny balsam po prysznicu/kąpieli?

3 komentarze:

  1. Trzeba będzie wypróbować ;) Gdzie kupiłaś próbkę? Zapraszam do siebie dietetycznieitreningowo.blogspot.com + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak to jest taki balsam do spłukiwania, to ja chętnie się na niego przyczaję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam próbkę z Nivea balsam pod prysznic i nie wypróbowałam jeszcze :P

    A zielone końcówki włosów też fajne są xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)