wtorek, 27 maja 2014

Prosty letni makijaż

Hej!
Dzisiaj mam dla Was prosty i trwały makijaż idealny na lato. W roli głównej Color Tattoo od Maybelline :)






Użyte kosmetyki:
Krem-baza Celia Woman satin mat
podkład Catrice All Matt Plus 010 Light Beige
puder ryżowy Paese 
zestaw do brwi Catrice
baza pod cienie Hean
Maybelline Color Tattoo 20- Turquoise Forever
wydłużający tusz do rzęs Celia Woman
błyszczyk NYC KissGloss 003 Pink Flamingo

Od kiedy turkusowy Color Tattoo wpadł w moje łapki stał się ulubieńcem. Jest mocno napigmentowany, a kreska nim zrobiona trzymała się od 9 rano do godziny 22. Makijaż przetrwał upał i pracę na budowie. Tusz z Celii też dobrze się spisał, nic się z nim nie zrobiło. 
Planuję dokupić jeszcze kilka kolorów Color Tattoo (zrobię zakupy w internecie, bo nie uśmiecha mi się płacić w drogerii za cień 25 złotych... :O), bo u mnie się świetnie sprawują. Jak macie chęć na te cienie, są do kupienia na ezebra.pl oraz kosmetykizameryki.pl

I jak Wam się podoba makijaż? Macie jakiś cień Color Tattoo?

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny, delikatny makijaż na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczny kolor tattoo, ale jeszcze go nie wypróbowałam:( Ostatnio nałożyłam ten srebrny, ale był jakiś taki... sztywny i ciężko mi się go nakładało. Ogólnie poluję na On or Bronze 35, ale poza regularną ceną ciężko go gdziekolwiek dostać. A szkoda, gdyż uważam, że to chyba najlepszy z całej serii. Chyba będzie trzeba odżałować parę złotych. Co do makijażu - odważnie wygląda ta kreska, ale niezwykle świeżo i na lato wręcz idealnie! Zwłaszcza do długiej do ziemi turkusowej sukienki z cieniutkiego materiału:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. do brązowego oka ten kolor pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio u siebie dodałam podobny look ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)