sobota, 3 maja 2014

Sugar Skull podejście pierwsze

Hej! Jak mija Wam długi weekend? Ja dzisiaj zamarzam na stancji, tak wieje przez okna o_O Oby jutro nie padało, bo lecę na żużel :D
Dzisiaj mam dla Was inspirację Calaverą, jest to moje pierwsze podejście. Trochę krzywo, ale ćwiczę dalej :D Myślę, że powinno być tylko lepiej ;)

Użyte kosmetyki:
farbki Toys R Us (żółta, czerwona, niebieska)
farbki Kryolan (biała i czarna)
wianek został wykonany przeze mnie z druta z suszarki do ubrań i chińskich sztucznych kwiatów

Jak Wam się podoba? :D

7 komentarzy:

  1. nie no.. świetnie Ci wychodzą te charakteryzacje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałaś, żeby się tym zająć na poważniej? wychodzi Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam motyw La Katriny!

    OdpowiedzUsuń
  4. mega! idealnie na halloween :D
    a na żużel też bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ale ja bym dodała jakby kwiaty wokół oczu :D I więcej kolorów, tak jak w tatuażach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuję się pod postem Égotiste - powinnaś pomyśleć, by zająć się tym na poważnie :) Jesteś świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)