czwartek, 26 czerwca 2014

Laleczka - charakteryzacja

Hej! 
Dzisiaj rano naszło mnie na charakteryzację. Laleczka chodziła już za mną od jakiegoś czasu, ale jakoś nie miałam weny. Pomimo brzydkiej pogody za oknem zdecydowałam się na malowanie, bo nawet gdyby światło było nie za dobre, w torbie czeka lampa błyskowa. Obyło się jednak bez niej. Oto efekty!




Użyte kosmetyki:
Celia Woman Satin Mat lekki krem-baza
Ladycode by Bell Eye Concealer 01
Bell CC Cream 020 Nude
Puder Ingrid Idealist nr 1 (pod oczy i do wyrównania kolorytu powiek)
Kobo Translucent Loose Powder
Kobo Luminous Baked Colour 103 Rosy Brown
Ladycode by Bell Highlighter Glow Powder
zestaw do brwi Catrice
Hean baza pod cienie Stay On
brązowy cień z paletki Lovely Nude Make up kit (ten obok czerni)
żelowy eyeliner Maybelline
NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk
Lovely Curling Pump up mascara
MIYO Big Bang Gloss 06 Just shoot me
Miss Sporty Miss Cocktail Lipgloss  001 Mirror, mirror... 

I jak Wam się widzę jako laleczka? :D

6 komentarzy:

  1. Ooo jak ja bym chciała zrobić sobie charakteryzację (ale nie mam kiedy ;p).
    Ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z soczewkami i rzęsami by pod Gyaru bardziej podchodziło ;) Na lalkę powinnaś zrobić bardziej okrągłe oczy aniżeli wyciągnięte ;) Takie coś spróbuj kiedyś :D http://entertainmentmesh.com/wp-content/uploads/2013/10/doll_makeup__by_onii_jurai-d4xb9vz.jpg

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)