piątek, 13 czerwca 2014

Małe zakupy w Ziaji

Hej!
Dzisiaj luźny post z niewielkimi zakupami z Ziaji, które zrobiłam dzisiaj. Są to 4 produkty, chociaż miałam chrapkę na więcej :D Na razie jednak tyle powinno mi wystarczyć:


Peeling enzymatyczny z serii Nuno, 8.76 zł
Mam już jeden peeling enzynatyczny z Ziaji z serii Ulga, który dobrze się u mnie sprawdza, ale chciałam przetestować też ten. Cóż, zobaczymy :D


Anty-perspirant w kremie Sensitiv, 5.99 zł
Czytałam na jednym z blogów, że antyperspiranty Ziaji są całkiem przyzwoite, więc nie pozostało mi nic innego jak tylko przetestowanie na własnej skórze. Do tego zachęcająca cena.


Kremowe mydło do rąk herbata z cynamonem, 4.99 zł
To akurat był spontaniczny zakup :D Mam co prawda zapas mydła, ale nieco znudził mi się zapach mleka i miodu, w ogóle te zapasy-dolewki mydełek już mi się 'przejadły'. Co prawda samego cynamonu nie lubię, ale mydło pachnie bardzo przyjemnie. Do tego ładna smukła czerwona buteleczka ^^


Rebuild, Reduktor cellulitu, serum drenujące, 14.99 zł
Właściwie ten produkt był na pierwszym miejscu mojej listy zakupów. A wszystko przez ten filmik:


Nie wierzę w cud-kosmetyki, ale ten produkt zbiera pozytywne opinie i ma świetny skład. Mam nadzieję, że przy systematycznym stosowaniu poprawi wygląd skóry.

Do zakupów dostałam gratis dużą torbę, która przyda mi się na zakupy. Do tego zaczęłam też zbierać pieczątki na oliwkowej karcie.

Lubicie kosmetyki Ziaji? Macie coś z tych produktów?


6 komentarzy:

  1. Ja poluje na peeling enzymatyczny Ulga ale nie mogę go nigdze dostać :) Ale zakupki super ,będziesz miała co używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Ziaji co miesiąc kupuję płyn dwufazowy (który przez wielu jest nie lubiany,ale jak dla mnie to nr 1) :) A do cellulitu stosuję balsam z Eveline, sprawdzony, dobry na ujędrnianie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od lat właśnie używam Ziaji i nawet poszłam kok do przodu i Ziaji Pro.Nie wiem czy to,wiek,hormony,czy właśnie Ziaja doprowadziła moją bardzo suchą skórę do stanu używalności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna używam antyperspirantów z Ziaji. Bardzo je lubię, są tanie, skuteczne i nie podrażniają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś ten antyperspirant ale mi jakoś nie przypasował, za długo się wchłaniał i zapach zbyt mocny, ciągle go czułam spod pach ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie miałam produktów z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)