niedziela, 1 czerwca 2014

Nowość Alterry warta uwagi - analiza składu

Hej!
Dzisiaj post niecodzienny, bo nie będzie to ani recenzja, ani pierwsze wrażenie. Już od miesiąca czekałam na nowości Alterry, które były reklamowane w Skarbie (krem na dzień, krem na noc, olejek do twarzy i emulsja do mycia twarzy) - zgodnie z zapowiedzią dostępne od czerwca. Traf chciał, że wczoraj nowości te były już dostępne, a że wcześniej ogarnęłam składy, to zdecydowałam się na krem na dzień oraz emulsję do twarzy. Akurat kończy mi się krem, a bardzo chciałam wypróbować coś z Alterry. Bardzo lubię ich szampony, ale do twarzy jeszcze nic nie miałam. Za krem zapłaciłam zawrotną kwotę 8,49 zł. 

Alterra Naturkosmetik, Hydro Tagescreme, Krem na dzień Winogrona BIO i Biała herbata BIO:







Analiza składu:
Aqua - woda, baza kosmetyku
Glycine Soja Oil* - olej sojowy, roślinny emolient, bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe
Glycerin - substancja nawilżająca, przenika przez warstwę rogową naskórka i pomaga innym substancjom wniknąć w głąb skóry
Alcohol*- naturalny konserwant, ułatwia przenikanie innych substancji, środek rozpuszczający inne substancje
Olea Europaea Fruit Oil*- oliwa z oliwek, regeneruje, nawilża, wzmacnia barierę ochronną, poprawia ukrwienie skóry, odżywia, źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych
Butyrospermum Parkii Butter*- masło shea, naturalny tłuszcz roślinny otrzymywany z orzechów Masłosza Parka, emolient
Cetearyl Alcohol - emolient
Cetyl Alcohol - emolient
Helianthus Annuus Hybrid Oil*- hybrydowy olej z nasion słonecznika, emolient
Vitis Vinifera Seed Oil - olej z pestek winogron, emolient
Potassium Cetyl Phosphate - emulgator
Camellia Sinensis Leaf Extract*- wyciąg z liści zielonej herbaty, antyoksydant, działa przeciwzapalnie, poprawia nawilżenie, wzmacnia barierę lipidową
Vitis Vinifera Fruit Extract*- wyciąg z owoców winogrona, antyoksydant, ma działanie ściągające i przeciwzapalne
Sodium Lactace - substancja nawilżająca mająca zdolność przenikania przez warstwę rogową naskórka, zmiękcza
Xanthan Gum - zagęstnik
Saccharide Isomerate - emolient, substancja zmiękczająca, wiążąca wodę w warstwie rogowej
Hydrogenated Palm Glycerides - modyfikowany tłuszcz z pestek palmy, nadaje konsystencję, substancja lekko emulgująca
Sodium Hyauluronate - substancja tworząca na skórze film, który wiąże wodę, zmiękcza, wygładza
Tocopherol - witamina E, przeciwutleniacz, hamuje procesy starzenia się skóry, zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, wzmacnia naczynia krwionośne, poprawia ukrwienie
Helianthus Annuus Seed Oil - olej z nasion słonecznika, emolient
Hydrogenated Lecithin - uwodorniona lecytyna pozyskiwana z oleju sojowego, wygładza skórę
Brassica Campestris Sterols - fitosterole z kapusty
Ascorbyl Palminate - antyoksydant, hamuje procesy starzenia się skóry, wyrównuje koloryt, rozjaśnia plamy i przebarwienia, stymuluje syntezę kolagenu, działa przeciwzapalnie
Parfum**- kompozycja zapachowa
Linalool**- substancja zapachowa, imituje zapach konwalii
Citral**- substancja zapachowa, imituje zapach cytryny

Limonene**- substancja zapachowa, imituje zapach skórki cytrynowej
Eugenol**- substancja zapachowa, imituje zapach goździków

Geraniol**- substancja zapachowa, imituje zapach pelargonii
* z ekologicznych upraw
** składniki naturalnych olejków eterycznych

Chciałam pokazać Wam ten krem, bo jest naprawdę warty uwagi. Ma bogaty w naturalne ekstrakty i olejki skład, a cena jest przystępna. Jestem bardzo ciekawa, jak się u mnie sprawdzi i mam nadzieję, że przejście na nieco bardziej naturalną pielęgnację wyjdzie mi na plus. 

Kuszą Was nowości z Alterry? Kupicie coś?
źródło zdjęć rossnet.pl
nowości Alterry: emulsja do mycia twarzy, olejek do twarzy, krem na dzień, krem na noc

2 komentarze:

  1. Oj, nie dla mnie. Alkohol mocno wysusza skórę. Lepiej nie bawić się takimi kosmetykami, heh...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)