niedziela, 22 czerwca 2014

Tania i dobra cielista pomadka - NYC 420 Mousse

Hej!
Od dłuższego czasu czaiłam się na pomadki firmy NYC. Do kupna zachęcała cena (3 złote), ale zniechęcały zdjęcia producenta. Naprawdę, przyznam szczerze, że pomadka 420 Mousse wygląda dziwnie na fotce. I do tego ta nazwa... Tak, to jest mus z czegoś bliżej nieokreślonego:

zdjęcie ze strony ezebra.pl

W końcu zdecydowałam się jednak na zakup, wszak 3 złote to nie majątek. Pomadkę kupiłam na ezebra.pl

NYC 420 Mousse:






Kolor na żywo prezentuje się znacznie lepiej. Jest to pomadka nude/nudowa/cielista/nudziakowa, czy jak kto woli. Będzie idealna do makijaży no-make up czy do takich, w których mamy mocniej podkreślone oczy. Jest miękka i kremowa, nie wysusza ust, dobrze rozprowadza się na ustach i trzyma się na nich do 3 godzin, potem niezbędna jest poprawka. Nie polecam nosić jej luzem w torebce, bo może się otworzyć. Co prawda opakowanie wygląda w miarę solidnie jak na 3 złote (jak dla kogoś to takie ważne, to napisy się ścierają), ale jednak wszystko może się zdarzyć i może być po szmince. Produkt warty uwagi, ostatnio mój ulubieniec :)

Macie coś z firmy NYC?

2 komentarze:

  1. Ciekawa :) Ja mam białą kredkę tej firmy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny kolorek, fajnie prezentuje się na ustach :) za 3 zł faktycznie warto zainteresować się nią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)