poniedziałek, 23 czerwca 2014

To żółty biały niebieski świat! Makijaż na mecz

Hej! 
Wczoraj na instagramie prezentowałam makijaż w barwach KMŻ Lublin:


Na mecz zawsze maluję się w barwy żółte, białe i niebieskie. Mam małe pole do manewru, ale zawsze coś wykombinuję. Mieliśmy się zmierzyć z drużyną z Grudziądza, jednak po 4 biegach mecz wygrał deszcz. Na szczęście mimo ulewy i paskudnej pogody makijaż wytrwał do końca dnia :) Oto i on:




Użyte kosmetyki:
Celia Woman Satin Mat lekki krem-baza
Daily Defence Cream Ladycode by Bell 03 Light Beige
Kobo Translucent Loose Powder
baza pod cienie Hean Stay On
NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk
żółty i biały cień z paletki Sleek Curacao
jaśniejszy cień z paletki do brwi Catrice (do brwi i do podkreślenia załamania powieki)
NYX Jumbo Eye Pencil 627 Cobalt
Lovely Curling Pump up mascara
brązer Honolulu od W7
pomadka NYC 420 Mousse

I jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. pięknie! bardzo mi się podoba! ja często podkreślam dolną powiekę niebieskim, ale na górę jak już to żółto-czarna krecha, jeszcze nigdy nie zdecydowałam się na całą żółtą powiekę ;p ale muszę zaszaleć, a co tam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)