środa, 4 czerwca 2014

Zakupy na ezebra.pl + swatche

Hej!
Dzisiaj znowu chwalę się zakupami na ezebra.pl. To już moje kolejne zamówienie w tym sklepie i kolejny raz jest wszystko git. Za wszystko zapłaciłam 46,07 zł (wraz z rabatem i trzema rzeczami, których tu brak). Zapraszam do oglądania zdjęć produktów i swatchy! :)


Astor Perfect Stay 24 h, Waterproof Vibrant Eye Shadow, 400 Burning Copper:


Astor, Perfect Stay 24 h, Gel Eyeliner Waterproof, 003 Beverly Hills:


Astor, Perfect Stay 24 h, Waterproof Eyeshadow + liner, 300 Vivid Green:


Einstein, Lip Therapy, Cooling Lip Relief:


Rimmel, Scandaleyes, Waterproof Kohl Kajal, 015 Orange:


 NYC, Kohl Kajal Eyeliner Pencil, 007 Gun Metal:


NYC, Ultra Last Lipwear, 420 Mousse, 417 Flirty:


Manhattan, LIPS2LAST, 03:


L'Oreal Paris, Re-nutrition, Nourishin Shampoo:


Gumka Invisibobble:

 Tak prezentują się moje zakupy z bliska. Wpadło Wam coś w oko? :)

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolor eyelinera. Niedługo zamierzam zrobić na E-zebrze zakupy i zastanawiam się nad zakupem tej gumki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ile zakupów! Ładne kolorki pomadek. Lubię zamawiać na ezebrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szminki o byłyszczyk, jestem ciekawa tez tej gumki do włosów;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i liczę na rewanżyk. zapraszam na tatuażowy post:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny ten zielony żelowy eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Majek, jak ta gumka Ci się sprawuje? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)