piątek, 4 lipca 2014

Neon Colour Lipstick - swatche

Hej!
Dzisiaj post na szybko ze swatchami pomadek z Biedronki. Są dostępne od wczoraj w sieci sklepów w cenie 19,99 zł za zestaw 4 sztuk. Początkowo miałam nie kupować kolorówki, zwłaszcza, że ceny w gazetce były dość mylące. Po prostu myślałam, że nie ma zestawów i to 1 sztuka ma kosztować 19,99 :D Zdecydowałam się jednak na zakup tych szminek, bo wyglądały bardzo zachęcająco. Stwierdziłam, że mi się przydadzą i wzięłam :D
Neon Colour Lipstick:



Skład:



Na ręce:


 I na ustach:


Jedynie żółty lekko odstaje z tej czwórki, bardzo ciężko było go nałożyć na usta i będę musiała z nim pokombinować, bo baaaaardzo mi się przyda :D Ogólnie jestem zadowolona z zakupu, jestem mile zaskoczona jakością tych szminek. Łatwo się je nakłada, są kremowe i słodko pachną. Cóż, zobaczymy, jak się będą sprawować :)

Co upolowałyście w Biedronce?

8 komentarzy:

  1. wow świetny efekt, zwłaszcza ta niebieska mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieska wpadła mi w oko :) chociaż różowa też jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. różowe spoko, ale żółta czy niebieska wygląda strasznie tandetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlę siostrze link bo ostatnie trzymała je w rękach i się wahała, aż w końcu odłożyła. Przyznam,że wydają się fajne, szczególnie ta niebieska:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieska przyda się do fantazyjnych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W biedronce można ostatnio super łupy upolowac ;) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. te różowe ładniutkie ale w niebieskich nie wyobrażam sobie chodzić:O

    OdpowiedzUsuń
  8. Również myślałam, że to ceny pojedynczych produktów, więc pod żadnym pozorem miałam ich nie kupować. Niebieska szminka wydaje mi się bezużyteczna, ale na kredy do włosów tej marki chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)