niedziela, 6 lipca 2014

Wygrana w konkursie

Hej!
Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na malowniczy makijaż. Wczoraj dotarła moja nagroda za udział, więc postanowiłam się pochwalić. Mój makijaż:

Niestety, nie pamiętam jakich konkretnie cieni użyłam :D

A oto nagrody. Książka Magdaleny Kordel:


I kosmetyki Sensique - lakier Strong & trendy nails nr 144, puder Matt finish powder nr 02, cień Pearl glow nr 205, Glamour palette nr 102, Colorful dream lip gloss nr 305, Lash extension Mascara:


Jak Wam się podoba moja malownicza wersja?
Miłej niedzieli wszystkim!

7 komentarzy:

  1. gratulacje :)
    piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudnie, a ten wianeczek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:) wianek mega:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Też jestem pod wrażeniem wianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż!
    Ale pudru z Sensique nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)