czwartek, 28 sierpnia 2014

Be Beauty Matte Lipstick - matowa pomadka z Biedronki




Hej!
Od dzisiaj w Biedronkach zaczęła się akcja Odkryj w sobie piękno (gazetkę możecie zobaczyć tutaj). Gazetka wpadła mi w ręce już wcześniej i od razu w oko wpadły mi dwie rzeczy - matowe pomadki i kremowe róże. Dzisiaj rano stwierdziłam, że jednak bardziej przyda mi się tusz do rzęs niż róż, ale kupiłam także pomadkę, bo kolor wyglądał bardzo zachęcająco. Ostatnio szukałam szminki nude, bo moja ulubiona z NYC się rozpadła. Z pomocą przyszła niezastąpiona biedra :)

Be Beauty Matte Lipstick, Matowa pomadka do ust 03:




 skład pomadki:


Wyprodukowała, jak zwykle, firma Bell:


Prezentacja na ustach! :)


Nie wiem, jak długo szminka się utrzymuje na ustach, chciałam Wam tylko pokazać kolor. Idealnie trafia w mój gust! Jest naprawdę mega kremowa i świetnie rozprowadza się na ustach. Podczas picia niestety schodzi, ale nie jest to dla mnie problemem. Pomadki są w 3 odcieniach, dostępne w Biedronkach za śmieszne pieniądze - 6.99 zł.

Upolowałyście coś w biedrze? :D


10 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad nimi ale nie wiem czy nie będę w nich wyglądać dziwnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tz. nie że nie podobają mi sie bo np ten jest fajny Twój, ale nie wiem jak na ustach mi będzie 'leżał' :D Bo np. ostatnio jak próbowałam nałożyć różowa ciemna pomadkę to wyglądałam w niej tak jakoś niezbyt jakoś dziko tak :D chyba pozostanę przy błyszczykach :D
      kochana, a masz może jakiś korektor do polecenia? :)

      Usuń
    2. Nie :D W moim małym miasteczku jest tylko 1 biedronka, na dodatek mają robić remont i ją zamykają na kilka dni :D

      Usuń
  2. Pomadka z pewnością jest świetna, tyle tylko iż nie mój odcień- obawiam się, że mnie by taka kolorystyka nie odpowiadała :))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedra się nie popisała z kolorami, niestety, ale dobrze, że idzie za trendami. Są jeszcze dwa inne kolory, w których z kolei ja czułabym się kiepsko :)

      Usuń
  3. też lubię biedronkę :D z tygodnia na tydzień zaskakuje coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie wiedziałam o promocji, pójde zobaczyc inne kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ten z bell miałam kupować bo ja pod oczy chciałam głównie tylko że u mnie w biedrze wczoraj był tylko jeden ostatni i same testery to nie wziełam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dziś wypróbowałam ją, kupiłam wczoraj w biedronce bardzo przypadła mi do gusty właśnie piszę małą recenzję o kosmetykach więc jeśli masz chwilkę zapraszam do ocenienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)