niedziela, 10 sierpnia 2014

Szczotka do włosów z allegro po roku używania


Hej!
Powracam dzisiaj do Was ze zdjęciami szczotki do włosów zwanej Dtangler, którą mam już ponad rok. Pomyślałam, że pokażę Wam, jak wygląda ten oto wynalazek po roku katowania. Jak już wspominałam w recenzji, kupiłam tę szczotkę na allegro za 25.99 zł co dla mnie nadal jest kosmiczną kwotą za szczotkę do włosów. Na początku byłam nią zachwycona, bo świetnie sobie radziła z moimi cienkimi i gęstymi włosami, jednak ostatnio coś jest nie tak. Nie wiem, co się dzieje, ale niekiedy ciągnie moje kosmyki, nie rozczesuje splątanych włosów, a czasami mi je po prostu wyrywa. Nie mam pojęcia, dlaczego tak się dzieje. Nie zmieniłam pielęgnacji i zawsze przed rozczesaniem spryskuję czuprynę mgiełką, jednak to nie zawsze pomaga. Wygląda to tak, jakby szczotka miała swoje "humory" (jakkolwiek głupio to brzmi). :D Fakt, trochę się zniekształciła, co zobaczycie na fotkach poniżej. Czyżbym przez to miała problem z rozczesaniem?

Trochę się porysowała i nie wygląda już tak pięknie:


Tak właśnie ją przechowuję - do góry igiełkami:


No, ale część się odkształciła:


I tak wygląda owa szczotka po ponad roku codziennego używania. Nosi ślady eksploatowania, wiadomo, że tu się trochę zedrze, tam odpadnie, jednak igiełki bardzo się zniekształciły. Ostatnio pomyślałam, że może nabędę sobie Tangle Teezer, ale sama już nie wiem. W sieci znalazłam same zachwyty nad nią, jednak nie natrafiłam jeszcze na opinię, jaką żywotność ma taka szczotka. Będę się musiała zastanowić i obawiam się, że rozstanę się z tą szczotką. Jego dni są policzone.

Miałyście tę szczotkę? Czy któraś z Was ma Tangle Teezera i może powiedzieć coś o jego żywotności?

pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ja mam od paru miesięcy Tangle Teezer i też muszę przechowywać włosiem do góry by się nie odkształciły. Kosztowała około 28 zł i póki co działa bez zarzutów.

    Kąpiel rozjaśniającą w domu robiłam, póki co jedną. W chwili obecnej mam jeszcze żółtawe włosy, bo chcę jeszcze raz je rozjaśnić za jakiś czas i dopiero potem nałożyć jakąś farbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W google wpisałam kąpiel rozjaśniająca, np na blogach i forach jest krok po kroku i są zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie kusi TT, ale po Twojej recenzji, chyba poczytam jeszcze kilka zanim zdecyduję się na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/results?search_query=k%C4%85piel+rozja%C5%9Bniaj%C4%85ca+w%C5%82osy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)