sobota, 30 sierpnia 2014

Luxury Paris Volume Expert 200% i BeBeauty Creamy Tint Rouge - tusz i róż z Biedronki



Hej!
W notce o biedronkowej szmince wspomniałam, że nabyłam jeszcze tusz do rzęs. Dziś postanowiłam go wypróbować i od rana mam go na rzęsach. Do tej pory się na nich trzyma i nic się nie osypało, co bardzo mnie cieszy. Maskara kosztowała 9.99 zł i wydaje mi się, że pod marką Luxury Paris kryje się Eveline.

Luxury Paris, Deep Carbon Black Mascara Volume Expert 200%:





Made with... co?! :O nie wnikam, to chyba ta słynna technika...



Szczota:

Efekty. Z lewej strony rzęsy wytuszowane, z prawej nie:


Wytuszowane rzęsy:


Efekt jest delikatny, ale jednocześnie widoczny. Nie jest to spektakularne wydłużenie, jak pisze producent, ale ja ostatnio nie szukam tuszy, które dają efekt sztucznych rzęs. Myślę, że maskara będzie dobra na co dzień. Plus za  to, że się nie osypuje i za niską cenę.

Wczoraj dostałam róż, który planowałam kupić. Chciałam Wam pokazać kolor :)
BeBeauty, Creamy Tint Rouge, Kremowy róż do policzków, kolor zimna malina:







Z tego co zauważyłam, róż jest bardzo delikatny po roztarciu. Niestety, nie wiem jeszcze, jak się sprawuje, ale liczyłam, że będzie podobny do różu w musie z limitki Essence. Kosztował 6.99 zł.

Jak tam Wasze biedronkowe łowy? :D

2 komentarze:

  1. bardzo ładny odcień tego różu a tusz ma fajna szczoteczke :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam różu w kremie, ale ten jest tani, więc na taki mogłabym się skusić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)