wtorek, 26 sierpnia 2014

Wrześniowa wishlista

Hej! :)
Dzisiaj post na szybko z moją wrześniową wishlistą. Lista jest dość przyziemna, więc mam nadzieję, że większość z tych rzeczy uda mi się nabyć :)


Źródło zdjęć:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |

1. Tangle Teezer - mój Dtangler jest już mocno zużyty i powyginany. Marzę o TT, ale nie mogę się jeszcze zdecydować na konkretny kolor :)
2. Maska do włosów proteiny kaszmiru i kolagen Bingo Spa - widziałam efekty po tej masce i włosy są bardzo lśniące. Chcę więc zrobić eksperyment na swoich włosach :D
3. Szczotka na wzór Tangle Teezer - pewnie popukacie się w głowę, na co mi dwie szczotki? Chcę sprawdzić mniejszą i tańszą wersję. Może akurat nada się na podróże?
4. Turban - już od dawna czaję się na jakiś, bo nie mam czegoś takiego. Na pewno mi się przyda!
5. Olej Amla - to już kwestia czasu, jak wykończę mój olejek, więc potrzebuję kolejnego :D
6. Lokówka - o tak, marzę! Fajnie byłoby czasem zrobić sobie loki na szybko i nie męczyć się całą noc w papilotach. Jeśli już miałabym kupić lokówkę, pewnie postawiłabym na Remingtona.
7. Maska do włosów Gloria - hit blogosfery. Ma ubogi skład, więc byłaby idealną bazą do eksperymentów i mieszania :D
8. Olejek Alterra - zawsze kusiły mnie te olejki. Mam nawet jeden, ale został w domu, poza tym nie ma tego nowego dozownika. Ma być promocja na wybrane olejki, więc może się na jakiś skuszę.
9. Odżywka Garnier Awokado i masło Karite - podobno hit, więc chciałabym wypróbować na swoich włosach :)

Wyszło trochę włosowo :D No cóż, czasem trzeba jakiejś odmiany. Jeśli chodzi o produkty do makijażu, czaiłam się na paletki Makeup Revolution, ale dam sobie na razie spokój. Kupię pewnie za to jakiś sypki puder i coś z mojej wishlisty. :)

Miałyście któryś z tych produktów? Co planujecie nabyć we wrześniu? :)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)