poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Zakupy: Produkty do włosów


Hej! Zapraszam Was na niewielką porcję zdjęć moich ostatnich zakupów, które wczoraj pokazywałam na fb i instagramie. Dzisiaj napiszę Wam co, za ile i gdzie można kupić :) Zapraszam do oglądania!

Emulsja do włosów Gloria - 3.89 zł (Auchan). Widziałam ją już wcześniej na półkach, ale dopiero Anwen zachęciła mnie do kupna:



Woda brzozowa Gloria - 2.73 zł (Auchan). Do zakupu tego produktu też przekonał mnie blog Anwen. Biorąc pod uwagę ceny wody brzozowej innych firm w innych sklepach żal było nie wziąć:



Farmona, Radical Serum ziołowo-witaminowe - 2.70 zł (Auchan). Miałam ochotę na coś z tej serii i padło na serum :D


Marion, Kąpiel odbudowująca włosy, ocet z malin i koktajl owocowy - 7.99 zł (E. Leclerc). Miałam już spray z tej serii i postanowiłam wypróbować kąpiel. Podobno całkiem dobry produkt :)



Szampon brzozowy Gloria - 2.45 zł (Auchan). Lubię mieć różne szampony i stosować je zamiennie, a tego jeszcze nie miałam. Niestety, moja butelka nie jest zbyt szczelna i muszę uważać, by szampon mi się nie przewrócił:



Kreda do włosów Marion - 7.99 zł (E. Leclerc). Nie mogłam nie wziąć nowości od firmy Marion :) Fajnie, że produkt ma gąbkę, może w tym przypadku kreda będzie na włosach, a nie na palcach. Test niedługo na blogu :)


Czepek prysznicowy Ewa Schmidt - 4.55 zł (E. Leclerc). Długo poszukiwałam takiego czepka i w końcu mam! :D


I to wszystkie moje zakupy. Biorę się za testy i mam nadzieję, że produkty  się u mnie sprawdzą :) Liczę też, że w końcu uda mi się zadbać o włosy i od dziś zaczynam olejowanie. Trzymajcie kciuki :)

Miałyście coś z tych kosmetyków? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)