sobota, 20 września 2014

Alterra Sensitive Dusch-Shampoo

Hej! :)
Mam dzisiaj dla Was recenzję produktu 2w1 - szamponu i żelu pod prysznic firmy Alterra. Szczerze powiedziawszy nigdy nie zwróciłam na niego uwagi i nawet nie wiem, kiedy pojawił się na półkach. Można go nabyć za 6 zł (w promocji za 5) w Rossmannie, stoi na półce z żelami pod prysznic.

Alterra, Sensitive Dusch-Shampoo 2in1:
 I skład:
Jak dla mnie jest to bardzo fajny produkt do codziennej pielęgnacji ciała i włosów. Dobrze myje, bez problemu radzi sobie z olejem Bio Amla. Na pewno nada się dla osób ćwiczących, fitnessujących albo dla tych, którzy myją włosy codziennie. Nie ma zapachu, nie podrażnia i dobrze się pieni. Jestem z tego szamponu zadowolona i na pewno jeszcze do niego wrócę :)

Miałyście ten szampono-żel pod prysznic? Lubicie produkty 2w1?

7 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji go używać, od Alterry lubię szampon morela i pszenica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel i szampon w jednym to fajne rozwiązanie :) Muszę się za nim rozejrzeć w Rossmannie, bo jeszcze nie miałam okazji używać nic od Alterry do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale fajna sprawa właśnie na siłownię czy jakiś wyjazd. Będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na recenzję szamponu :) troszkę obawiam się tego oleju w składzie, ale i tak myślę, że sprawdzę ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji go używać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)