niedziela, 7 września 2014

Celia Woman matowy cień do powiek

Hej!
Zapraszam Was dzisiaj na recenzję matowego cienia z firmy Celia, który nabyłam jakiś czas temu w Biedronce za 6-7 złotych. Szukałam wtedy jakiegoś cielistego matowego cienia do wyrównywania kolorytu powieki i postanowiłam wypróbować ten z Celii. Mam krem oraz dwie pomadki z tej firmy i jestem bardzo zadowolona z tych produktów.

Celia, Woman, Cień do powiek mono - mat:




Kolor na dłoni:


Bardzo ciężko pracuje się z tym cieniem. Ciężko go wydłubać pędzlem, a kiedy próbowałam go rozprowadzić na powiece, ginął gdzieś w innej galaktyce. I to po nałożeniu na bazę! Koloru w ogóle nie było widać, nic a nic. Liczyłam na fajny produkt, ale niestety się rozczarowałam. Jeśli ktoś szuka fajnego matowego cielistego cienia, to polecam 147 Pastel Nude z Pierre Rene.
Miałyście produkty z Celii?

Na koniec przypominam o rozdaniu! :)



15 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził, ja z Celii jeszcze nie miałam chyba żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam kilka produktów z Celii, ale cienia jeszcze nie miałam żadnego, szkoda, że się nie spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda w opakowaniu, szkoda, że już na oku się nie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to mimo wszystko te cienie mają cenę nieadekwatną do marki i jakości...

    OdpowiedzUsuń
  5. Celie lubię, choć miałam tylko pomadki - je polecam... W pudełeczku cień wygląda super - dzięki za recenzję, nie zakupię jak go napotkam. Pozdrawiam:) i jeśli masz ochotę zapraszam Cię do odwiedzania mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z Celi, ale widzę, że i tak nie zachwyca :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Celii znam tylko pomadki:) spróbuj cień nałozyć pacynką i raczej wklepywać go w powiekę niż rozcierać. Powinno choć trochę pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam nic z Celii, szkoda, że ten cień okazał się bublem, bo ładny kolor...

    OdpowiedzUsuń
  9. ten cień przypomina mi mój rozświetlacz, ładny

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj szkoda, że pigmentacja taka słaba ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam z Celii nic poza pomadką,która bardzo lubię :) Muszę kupić jakiś matowy cielisty cień,bo m oj ulubieniec już sięga dna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie miałam nic z Celii, ale jakoś tak mi nie po drodze z tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może dlatego, że ich kosmetyki są słabo dostępne ;/

      Usuń
  13. Raczej się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)