poniedziałek, 29 września 2014

Drobne zakupy na koniec września

Hejo! :)
Tym razem mam dla Was krótki post zakupowy. W końcu udało mi się kupić jakieś butki na jesień oraz wymarzony sweterek w cętki :)
Buty z Pepco:
Butki z lokalnego sklepu:
 Sweterek z Pepco. Czaiłam się na niego już jakiś czas :)
 Bluzeczka z SH:
Lokówkę dostałam w prezencie. Udało mi się ją znaleźć w Biedronce w Trzebnicy za 23 złote. Pierwszetesty już za mną. Można stworzyć Bardzo ładne loki można nią wyczarować :)
 Książka "Filozofia życia":
 Ozdóbka na świecznik:
 Książkę "Łowcy głów" znalazłam w Pani Domu za 12 złotych. Całkiem fajnie się czyta :)
 Algi z wyprzedaży biedronkowej:
Nowość z firmy Marion oraz krem oliwkowy Ziaja. Muszę przyznać, że serum jest całkiem spoko i nadaje się pod makijaż. Kremu jeszcze nie testowałam :)
I to tyle. Jak tam Wasze łowy? :)

6 komentarzy:

  1. ładna bluzeczka z sh, super łup :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio również byłam na małych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz marzę o tym żeby połazić po sklepach, ale póki co czuję się jak słoń z nadwagą - za kilka dni rozwiązanie a potem wieeeeelkie odchudzanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweterek z pepco również mi się podoba ;)
    i mam ta lokówkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że dorwałaś tą lokówkę z biedronki, u mnie już nie ma;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super botki i ten sweterek w panterkę wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)