piątek, 5 września 2014

Gold serum - aktywne serum do twarzy z Biedronki

Hej!
Witam Was w piątkowy poranek. Chciałabym Wam pokazać coś, co dopadłam wczoraj w Biedrze. Naturalnie nie będzie to opis działania produktu, bo mam go za krótko, ale chcę Wam pokazać, co z tym serum jest nie tak.
ActiveSerum Gold Essence, Rozświetlenie, Aktywne serum do twarzy (producent - L'Biotica):




 Skład:




Co z nim nie tak? TO.


Nie mam pojęcia kto wpadł na tak genialny pomysł wetknięcia brokatu w kosmetyk do twarzy. Skład ma przyjemny - jest elastyna i kwas hialuronowy i to dość wysoko. Producent powinien napisać, że nie jest to kosmetyk na bazie złota, tylko na bazie brokatu. Nałożyłam sobie serum na noc, drobinki mnie drapały, no coś okropnego. Co to w ogóle za pomysły... Delikatny brokat (powtarzam - delikatny) jest dobry w kosmetykach do ciała na jakąś imprezę albo do pokreślenia opalenizny. Ale do twarzy? Szok i niedowierzanie. :D Cena tego cacka to 7.99 zł, jakby ktoś miał chęć się poświecić niczym dziewczyna z przyszłości.
Ktoś kupił? :D


16 komentarzy:

  1. tak, fluid jest z biedronki - siostra kupiła na wyprzedaży, szkoda że wcześniej nie wypróbowałam bo jest świetny a teraz go trudno dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. eh, nie miałam, ale ten brokat nie z bardzo mnie przekonuje :/

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. być może to jest właśnie ten efekt rozświetlający :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brokat? No to nieźle pojechali :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, nie lubię drobinek na twarzy, a tym bardziej nie wyobrażam sobie go, żeby było w serum :/

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe brokat, no to ktoś wymyślił....wybaczyłabym jeśli by miał świetne działanie ;))) daj znać jak poużywasz czy obietnice producenta zostały spełnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. używam go od dwóch dni, brokat w składzie czy nie, działa świetnie.Wchłania się błyskawicznie, drobinki znikają po minucie, cera jest promienna, gładka,odżywiona. Dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się sprawdza :) U mnie te drobinki nie znikają, a drapią w twarz ;/

      Usuń
    2. Ja jestem z tego serum mega zadowolona! Drobinki tego brokatu są bardzo drobne i delikatne i to bardzo fajny efekt daje kiedy pobłyskują bardzo delikatnie na twarzy, poza tym w dużo pudrach i podkładach też są takie drobinki i kobitki chwalą sobie.Ja lecę po kolejne fioleczki bo teraz u nas jest przeceniony na 4,99zł! Dodam jeszcze że firma l'biotica byle czego nie produkuje! Polecam!

      Usuń
    3. Nikt nie napisał, że to byle co :) Nie każdemu takie drobinki się podobają - ja np. tego serum na twarz nie mogę kłaść. Jak po 4.99 to polecam zapas zrobić :)

      Usuń
  8. Wchłanianie błyskawiczne! Co do drapania - nie odczuwam.

    OdpowiedzUsuń
  9. DLA MNIE GIT MALINA ;) - polecam - skura wygładzona i promienna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej zużyję na szyję i dekolt ze względu na dobry skład, ale twarz daruję ze względu na brokatowe drapaki :D Cieszę się, że kosmetyk się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  10. kurde "skóra" !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)