piątek, 26 września 2014

Hean Stay on baza pod cienie

Hej!
Dzisiaj chcę Wam pokazać moją ulubioną bazę pod cienie z firmy Hean. Miałam też inne bazy - z Essence, Ingrid, Paese, ale do tej zawsze wracam.
Hean, Stay on eyeshadow base, baza pod cienie do powiek
Baza z Hean (jeszcze w poprzedniej wersji) była moją pierwszą bazą pod cienie jaką kupiłam. Po paru użyciach trochę mi wyschła, ale mimo to trzymała makijaż oczu przez wiele godzin w stanie nienaruszonym. Niestety, w pewnym momencie wyschła tak, że nie dało jej się już używać,więc kupiłam sobie inne bazy na wypróbowanie. Po jakimś czasie postanowiłam jednak wrócić do tej z Hean, która w międzyczasie zmieniła opakowanie (czy formułę też zmieniła - tego nie wiem). Jest bardzo kremowa i nie wyschła - bardzo przyjemnie się z nią pracuje. Na początku miałam z nią niewielki problem, bo po paru godzinach rolowały mi się cienie. Na to jednak znalazłam sposób - po prostu po nałożeniu bazy delikatnie przypudrowuję powiekę. Dzięki temu makijaż trzyma się od rana do nocy.
Myślę, że baza jest warta wypróbowania. Podbija kolory cieni, trzyma makijaż oczu dzięki czemu wszystko jest na swoim miejscu. Do tego nie kosztuje wiele - ok. 15 złotych (allegro, małe drogerie).

Miałyście tę bazę? Jakie są Wasze ulubiony bazy pod cienie?

5 komentarzy:

  1. Nie używałam ale podobno jest całkiem dobra:) Ja jestem wierna bazie Artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam, a ja osobiście polecam bazę z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją i naprawdę się u mnie sprawdzała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w roli bazy uzywam korektora w plynie pod oczy i sprawdza sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. UDPP forevaaaa! Żadna inna się u mnie nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)