wtorek, 9 września 2014

Moja kolekcja szminek i błyszczyków


 Hej!
Zapraszam Was dzisiaj serdecznie na masę zdjęć mojej kolekcji szminek i błyszczyków! Wczoraj postanowiłam na spontanie pofocić wszystkie produkty do ust, jakie mam. I dopiero wtedy zobaczyłam, jak sporo tego posiadam... :D Część z tych rzeczy kupiłam (niektóre rzeczy nie wiem po co...), część dostałam. Wiele z tych produktów nabyłam na wyprzedażach, więc mogą być już niedostępne. Zapraszam do oglądania! :)

Miss Sporty Miss Cocktail Lip Gloss 001 Mirror, mirror, Accessorize Lip Gloss, Paese Colore Mio  517, Beauty Line Colour Vitality Lip Gloss 576:

Pomadki przetopione do palety: Celia Nude (niestety, numer mi się starł), Rimmel 500 Diva Red, Kobo 301 Sweet Morning, Avon Colour Trend Doll Pink, Bell Diamon Shine 024:

Catrice Welcome to Las Vegas C01 Lovely Sinner, TCW Lipstick x 2:

Manhattan LIPS2Last 03, Lovely Extra Lasting nr 2, Essence Stay Matt 01 Velvet rose:


My Secret Dress up your lips 203 i 204, Miyo Big Bang Gloss 02 Go to hell, 06 Just shoot me, 03 Bad Woman:


 Essence Mini lipgloss set New York:


 Bell Glam night sparkle lip gloss, Sensique Colorful dream lip gloss nr 305, NYX Girls Gloss 35 Honey, NYC Kiss Gloss 003 Pink flamingo, Virtual Splash water glaze lip gloss (niestety, nie mam numerka), Primark Beauty lip gloss:

 Cien 5 Spicy red i 11 Purple dream, Quiz Q 59, Golden Rose Lipstick 117:

 BeBeauty Neon Colour Lipstick:

 Essence 61 I'm a lobstar! i 59 Funky Funky, Avon Color Trend Orange you sweet i Flirt:

BeBeauty Matte Lipstick 03, NYC 420 Mousse, Ladycode by Bell Tint, Catrice Ultimate Shine 230 The world's grapest:

Miss Sporty 13 Candy Cake i 020 Candy plum, NYC Flirty:

Joko Lipstick J68 Pearl i J60 Pearl, Pierre Rene Color Balm No 16 Natural, Celia Pomadka utleniająca U-1 Nr 6 fioletowa:

Konturówki: Miss Sporty Lipliner pencil 012 Wine, Vipera Ikebana 359, Essence Lipliner 10 Femme Fatale:

Produkty pielęgnacyjne: Carmex Strawberry, Lip Smacker Coca Cola i Coca Cola cherry, Bubbles & Butters Lip butter mango, Einstein lip theraphy, pomadka Alterra:

Kto dotrwał do końca, łapka w górę! :D
Miałyście coś z tych rzeczy? Co polecacie do ust?

26 komentarzy:

  1. Sporo masz tego, ja nie lubie tych pomadek z Colortrend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tego zdecydowanie za dużo! :D Pomadki z Color Trend nie są złe :)

      Usuń
  2. wow, sporo tego. Ja uwielbiam kupować nowe smarowidła do ust, tylko potem trudno to wszystko zużyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dlatego na razie nic nie kupuję ;/

      Usuń
  3. super kolekcja, ale powiedz mi kochana skąd masz taki organizerek, bardzo jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak z Biedry za dyszkę to zazdroszczę, może jeszcze kiedyś będzie:)

      Usuń
  4. Cała masa tego ! ja muszę moje uporządkować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łooo matko ile tego! :o Ja nie mam nawet z połowy z tego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest z czego wybierać :)) Ja ostatnio kupiłam swoją pierwszą czerwoną szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się kolory tych błyszczyków Miyo :) a co do carmexa, to kiedyś kupiłam, bo wszędzie miał przychylne opinie, ale się zawiodłam... dziwnie smakował i przy kilkukrotnym użyciu jednego dnia wysuszał usta, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze! :( ja jakoś nie mogę malować się szminkami..strasznie do mnie nie pasują :/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ładnie uporządkowane! Fajne kolorki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokaźna kolekcja ;) i jaki porządeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele bym sobie z tej kolekcji wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz tego trochę :) Widzę, że lubisz błyszczyki. Ja z wiekiem przestałam pałać do nich sympatią, a pokochałam mocne, wyraziste kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny, ile tego! :)) Uwielbiam tą pomadkę z Alterry, niestety nie nadaję się na żadne kolorowe odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej pomadki używałam na rzęsy, ale niezbyt regularnie, więc nie ma efektów ;/

      Usuń
    2. Nie martw się, ja od prawie 2 miesięcy używam CODZIENNIE (na brwi), a efekt mizerny lub zerowy :P

      Usuń
    3. Haha, dobrze, że dałam sobie spokój :D

      Usuń
  14. Świetna kolekcja i sposób organizacji :) Ja swoje po prostu wrzucam do szufladki :D Wstyd mi!

    OdpowiedzUsuń
  15. konturówka z Vipery 359 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ale kolekcja :) ja nie przepadam za makijazem ust, chyba jeszcze do tego nie dojrzalam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)