czwartek, 18 września 2014

Sensique Glamour Palette 102

Hejo! :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać niedrogą paletę cieni, która jest warta uwagi. Opakowanie może nieco odstraszać, ale nie ocenia się produktu po opakowaniu. Mowa o paletce firmy Sensique - Glamour Palette nr 102. Można ją zakupić w Naturze za 10 zł. Oto ona!




Swatche bez bazy:
Od razu zaznaczę, że nie jest to paleta dla wszystkich. Raczej nada się dla osób, które nie mają fioła na punkcie makijażu. Kolory są dobrane w bezpieczne zestawy (obecnie dostępnych jest 8 różnych paletek), więc sprawdzą się w codziennym lub w wieczorowym, nieprzekombinowanym makijażu. Cienie na bazie trzymają się cały dzień, wszystko się trzyma. Jak ktoś ma chęć - polecam! :)

Miałyście tę paletkę? Jakich cieni używacie?

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolorystyczne połączenie. Z Sensique mam tylko jeden cień, którego używam do blendowania, jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej kolorystyce cieni nie wyglądałabym dobrze... miałabym wrażenie, że prezentuję się cały czas na zmęczoną. Ale to pewnie kwestia urody i osobistych słabości kosmetycznych :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wolę nieco ciemniejsze, ale takie lekkie delikatne zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten róż zastąpiłabym jakimś ciemnym cieniem, typu ciemna czekolada czy nawet czerń i dla mnie byłoby ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam żadnego produktu sensique :) Cienie wyglądają całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne cienie :) podoba mi się, że kolory ładnie się błyszczą, a nie rażą w oczy chamskim brokatem :) jak będę w Naturze to obczaje je na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)