niedziela, 28 września 2014

Spotkanie blogerek - Wroclove 27. września 2014

Hej!
Zapraszam Was dzisiaj na relację ze Spotkania Blogerek we Wrocławiu, które odbyło się wczoraj. W licznym gronie przybyłyśmy do lokalu Stalbet Cafe & Pub (plac Jana Pawła II 7/1D), by świetnie się bawić i miło spędzić sobotnie popołudnie :)
Spotkanie rozpoczęło się prezentacją. Pani przedstawicielka firmy Mary Kay zaprezentowała nam rytuał pielęgnacyjny oraz kosmetyki.
Następnie panie z firmy Vipera malowały naszą organizatorkę i prezentowały kosmetyki. A my wszystko macałyśmy :D
 Brokaaaaat! :D
 Kolorowe tusze. Nawet nie wiedziałam, że Vipera ma takie w ofercie :)
Paletki:
 A dziewczyny testowały lakiery Vipery :D
 
 W międzyczasie raczyłyśmy się pyszną kawą i ciastem :D
I owocami:
I kanapkami :D
 Prezenty, jakie otrzymałam przy okazji spotkania:
 
 
W spotkaniu wzięły szalone i przemiłe osóbki:
Natalia - www.fashionsmachines.blogspot.com
Magda - www.mademoisellemagdalene.pl
Marcjanna - www.madeoftears-fashion.blogspot.com
Tina - www.bitcheslovecakes.blogspot.com
Klaudia - www.klaudiaabloog.blogspot.com
Edyta - www.edytacygan.blogspot.com
Dorota - www.moda-dla-ciebie.blogspot.com
Aleksandra - www.aleksandrabloog.blogspot.com
Ania - www.stylelovely.com/mimundonormal
Magdawww.madzialennx.blogspot.com
Kasia - www.nieperfekcyjnakasia.blogspot.com
[nie mam jeszcze pełnej listy blogów i zdjęć grupowych - jak będę mieć to uzupełnię :)]

Dziękuję jeszcze raz wszystkim dziewczynom za miłe spędzenie czasu! :)

8 komentarzy:

  1. Było super:) Dzięki za spotkanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beer Spa! Nie wiem co to, ale mam dziwne wrażenie, że nawet facet z przyjemnością by używał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ja, ja;))) http://madzialennx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)