sobota, 27 września 2014

Tangle Teezer The Original vs. Kompaktowa szczotka z allegro

Hej! Zapraszam Was na zapowiadane przeze mnie porównanie dwóch szczotek - Tangle Teezer oraz i kompaktowej szczotki do włosów z Allegro. Jak wiadomo, TT od dłuższego czasu robi furorę na blogach i gadżet ten jest przedstawiany jako niezastąpiona szczotka do włosów, jedyna w swoim rodzaju. must have, hit stulecia. W końcu i ja skusiłam się na nią i wybrałam wersję The Original. Przy okazji zakupów, do wirtualnego koszyka wpadła szczotka inspirowana TT (jak się nie mylę wersją kompaktową). Dodam, że wcześniej używałam jeszcze Dtanglera.

Tangle Teezer - 23.99 zł
Powiem szczerze, że z początku bałam się tego, że szczotka będzie wypadała z rąk, bo nie ma rączki. Moje obawy się nie sprawdziły, bo TT dobrze leży w dłoni i nie wypadła ani razu :)

Kompaktowa szczotka do włosów - 5.99 zł
Bardzo wygodnie się ją trzyma, ale wadą jest kiepskie wykonanie. Przy myciu woda wlewa się do środka  szczotki;/

Zęby szczotek zestawione razem:
Nie wiem, czy moje testy będą miarodajne i nie wiem, czy powinnam używać tego rodzaju szczotek. Mam na głowie masę cienkich plączących się włosów i najlepiej rozczesuje mi się kudełki jeszcze z odżywką na włosach. Jak już włosy wyschną, lepiej szczotką ich nie tykać i nieważne, czy jest to Tangle Teezer, Dtangler, szczotka z allegro, szczota z kiosku za złotówkę - wszystko ciągnie i wyrywa włosy.
W skrócie - testowałam obie szczotki (raz jedną, raz drugą, albo jedna szczotka po lewej, druga po prawej i na odwrót :D) i serio - nie widzę różnicy. Obie czeszą tak samo. Nie będę tu pisać, że skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać. Wybór należy do Was, ja z obu egzemplarzy jestem zadowolona :)
Miałyście którąś z tych szczotek? Jesteście zadowolone? :)

17 komentarzy:

  1. Czyli może TT jest troszkę przereklamowany.. Ja czeszę się szczotką z naturalnym włosiem. Jest super, ale szukam czegoś co będzie mocniej przeczesywało pasma;)

    OdpowiedzUsuń
  2. TT mam i mimo wszystko nie wyobrażam sobie innej szczotki w pielęgnacji włosów... Dobrze wiedzieć, że na Allegro są dostępne tańsze zamienniki wersji kompaktowej, myślę, że w przyszłości się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam włosy proste które bardzo łatwo się rozczesują i nie plączą, i chyba w moim przypadku nie ma sensu inwestować TT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam TT w dwóch wersjach i obie są świetne. Ich cena nie jest jakoś strasznie wysoka, więc myślę że warto kupić chociaż jedną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale fajnie, że napisałaś porównanie :)
    Chyba jestem tą osobą, która musi na sobie sprawdzić. I tylko chyba dzięki dostępności szczotki TT w Drogerii Hebe, zdecyduję się właśnie na nią. Chcę ją mieć od razu w domu i testować, testować i jeszcze raz testować ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałam kiedyś u siebie porównanie TT original i z salonu Elite. Original jest moim zdaniem ciut gorszy. Tego kompaktowego nie próbowałam, na szczęście radzę sobie bez szczotki w szkole czy kiedy gdzieś wychodzę i nie potrzebuję mieć kompaktowego. Boję się, że zgubiłby mi się na włosach, już original trochę się gubi. Ale generalnie z każdym TT - ale oryginałami, nie ufam innym - bardzo się kochamy, bo są to szczotki doskonałe i niezwykłej jakości. Nie wyrywają też wcale włosów i można czesać na mokro. Cud, miód i co tam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam podróbkę TT z biedronki i mi się sprawdza całkiem dobrze, chociaż trochę elektryzuje moje kudełki. ;)
    pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiłaś mnie :) nie wiedziałam że są dostępne na allegro, słyszałam tylko o tanich podróbkach z ebay. Może się skuszę, bo planuje teraz zakup wersji kompaktowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam kompaktowej wersji TT na zmianę ze szczotką do przedłużanych włosów - sama nie wiem, co bardziej wolę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam szczotkę Tangle Teezer, ale nie w kompakcie, bez zamykania. Jest rewelacyjna, dobrze wygładza włosy. W końcu nie mam problemu z rozczesywaniem włosów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie korci kompakt bo szkoda igiełek w torbie się gniecących..

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompaktu nie miałam, ale na razie jestem wierna ,,pełnowymiarowej'' wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam oryginalna kompaktowa wersje TT i jestem z niej bardzo zadowolona. Podrobki nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej nie miałam i nadal zastanawiam się nad kupnem... Niedawno widziałam w Hebe TT, ale się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam jeszcze żadnej z tych szczotek :)

      Usuń
  15. nie miałam jeszcze ani tej ani tej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie spodziewalam sie takiego wyniku, no cóz skoro to bez różnicy to chyba zamwię na allegro ;)
    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)