czwartek, 11 września 2014

Wrześniowy haul zakupowy

Heloł! ;)
Miałam dzisiaj dodać kolejny włosowy dzienniczek, ale jestem po wizycie u dentysty i trochę mnie ścięło od znieczulenia. Swoją drogą w życiu nie spodziewałabym się, że u dentysty może być tak przyjemnie. Ach, nie ma to jak muzyka i wiertełko! :) Z racji tego, że łatwiej mi przepisać ceny z paragonu niż napisać jakiś sensowny post - zapraszam na oglądanie haulu zakupowego! :D 

Olejki pielęgnacyjne Baija - 2 x 10 zł (Tk Maxx):


Ulubiony zapach Paradiso - 17.45 zł oraz dezodorant Rexona 6.99 zł (Auchan):


Najzwyklejsze klipsy. Nie wiem dlaczego, ale w niektórych sklepach kosztują miliony. Ja nabyłam swoje w Auchan - 2 x 1.87 zł:

Powoli zbliża się dzień farbowania. Kupiłam farbę Revia, zobaczymy, jak się sprawdzi - 2 x 8.59 zł (Auchan):

Ulubiony oczyszczający Szampon Brzozowy na zapas za 2.45 zł (Auchan) oraz również ulubiony szampon Isana Urea - 2.99 zł (Rossmann):

Maska z glinką Ghassoul z Bingo Spa. Całkiem nieźle się spisała :D Do kupienia w Auchan za 9.57 zł:
 :
Pięknie pachnący żel pod prysznic z Auchan - 3.79 zł:














Ogórkowa maseczka antystresowa za 1.88 zł (Auchan) oraz Maseczka dotleniająca - 2.49 (Rossmann):

Podróżny zestaw. Przyda się do samolotu i do moich ręcznie wyrabianych kosmetyków - 6.99 zł (Auchan):

Ulubiony olejek rycynowy - 9 zł:

Słynny i zachwalany Ocet jabłkowy. Jestem zbyt leniwa, by czekać, aż mój będzie gotowy :D Zakupiony na promocji w Rossmannie za 6.99 zł:

Świeczka z wyprzedaży :D Miałam kiedyś taką, idealna na Boże Narodzenie - 3.45 zł (Stokrotka):

Ulubiona prasa. Detektywa uwielbiam, zwłaszcza w podróży, tylko po nim wyobraźnia bardzo pracuje :D Gazetek z przepisami za 99 groszy dawno nie kupowałam, stąd ich aż tyle. Zawsze w nich coś wynajdę, zmodyfikuję i jest git danie :D

Uff, to tyle! Jestem ciekawa, czy miałyście coś z tych produktów i co Wam wpadło do kosmetyczek we wrześniu :)

6 komentarzy:

  1. Szampon Isany też ostatnio mnie kusił. :) Bardzo żałuję, że w moim mieście nie ma Auchan, omijają mnie takie smakołyki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejki pielęgnacyjne Baija mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spinki-klipy są mega przydatne i masz rację, w niektórych miejscach są strasznie drogie, a niewarte tych pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no sporo tego:)

    _________________
    a u mnie?
    bluzka, którą sami wybraliście w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się nad zakupem tego szamponu z Isany

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, że Auchan króluje :D Z octu będziesz robiła plukanke do włosów? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)