środa, 10 września 2014

Ziaja - antyperspirant Sensitiv

Hejo!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam bubla z Ziaji. Kosmetyki tej firmy bardzo lubię, ale niestety, ich dezodorant jest totalnie nie dla mnie.

Ziaja, Sensitive, antyperspirant w kremie:


Mam już drugie opakowanie tego dezodorantu i jeśli chodzi o efekty - rzeczywiście ogranicza wydzielanie potu, odświeża, do tego ma ładny zapach. Pomimo że antyperspirant został stworzony dla wrażliwców, to niestety, ale u mnie po jego zastosowaniu tworzyły się podskórne bolące grudki/pryszcze (ał!), skóra mnie swędziała. Do tego bardzo wysusza. Miałam kiedyś słynny Bloker z tej firmy, ale nie dane mi było zobaczyć, jak działa, tak mnie swędziało po aplikacji O.o Dezodoranty z Ziaji nie są dla mnie, muszę poszukać czegoś delikatniejszego. Jedynym plusem jest cena i dostępność. Kosztuje jakieś 6-7 złotych w Rossmannie, Ziaji dla Ciebie, albo innych drogeriach czy supermarketach.

Macie jakiś dezodorant z Ziaji? Jak się u Was sprawdza?

4 komentarze:

  1. nigdy nie próbowałam. W ogóle jakoś nie przepadam za tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bloker, który czeka na swoją kolej, mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kicha :(
    U mnie sprawdza się rewelacyjnie aż do tego stopnia, że używam już go od dobrych 4 lat! :( I to wlaśnie najcześciej wersję sensitive...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie był ok, ale ja aż takim wrażliwcem nie jestem :) Bloker u mnie spisuje się świetnie, chociaż faktycznie swędzi... Ale 15-30 minut i przestaje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)