czwartek, 9 października 2014

Alterra Emulsja oczyszczająca z granatem

Hej!
Kiedy tylko zobaczyłam w Rossmannowej gazetce zapowiedź nowości, wiedziałam, że skuszę się na emulsję myjącą firmy Alterra. I kupiłam ją od razu, jak zobaczyłam na półce, bo koniecznie musiałam wypróbować :)
Alterra, Emulsja oczyszczająca z granatem:
Produkt ma taki sam zapach, jak słynne odżywki/maski/szampony z granatem tej samej firmy. Dobrze myje i oczyszcza skórę, jednak aby zmyć makijaż oczu trzeba się namęczyć. Najlepiej oczka przemyć micelem, a emulsją umyć resztę twarzy. Produkt ma kiepską wydajność, ale nie kosztuje wiele - jakieś 8-9 zeta w Rossmannie. Niestety, w moim przypadku skóra jest bardzo ściągnięta i taka "papierowa" po użyciu tej emulsji. Nie wiem, czy to przez alkohol (podobno on się ulatnia, ale ja się na tym nie znam, więc nie wiem) czy przez coś innego. Raczej kolejnego opakowania nie kupię, będę szukać czegoś innego :)

Macie, używacie?

7 komentarzy:

  1. Fajne to pierwsze zdjęcie. :P Ja jeszcze nic z tej serii nie miałam, ciekawa jestem jak pachną produkty Alterra. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam jeszcze okazji im używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest śliiiczne! Poluję na takie światełka, może w tym roku już wreszcie je kupię ;)
    Alterry nie używałam i jakoś nie czuję potrzeby. W ramach eksperymentu - pewnie; ale co zrobiłabym z resztą opakowania? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogolnie z tym alkoholem jest tak, ze bezwzgledu jaki masz rodzaj skory, kosmetyki nie moga go zawierac, poniewaz bardzo wyszusza skore i daje uczucie mocnego sciagniecia.
    Jesli chcesz kosmetyk do oczyszczania cery to polecam cala serie Ziaji z lisciem manuka. A po zostosowaniu jakiegokolwiek srodka myjacego, powinnas wyrownac pH skory tonikiem, koniecznie bezalkoholowym ;-). Jesli chcesz wiedziec cos jeszcze, to pisz do mnie, a Ci pomoge :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy tak pisze, ze sie ulatnia, a rzeczywistosc jest calkiem inna ;-). Jaki masz rodzaj cery tak w ogole?;]

      Usuń
    2. To, że masz przesuszenia nie musi do końca oznaczać, że skórę masz suchą ;). Skóra sucha jest cienka, prawie przezroczysta, tak jakby pergaminowa. ;)

      Usuń
  5. Jak robiłam paczkę urodzinową dla mojej siostry, to wrzuciłam Jej do niej ten produkt, ciekawe jak będzie reagować Jej cera...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)