sobota, 25 października 2014

Emulsja do włosów Gloria

Hej!
Kiedy pierwszy raz łaziłam po Auchan, wygrzebałam na półce Emulsję do włosów Gloria i strasznie rozśmieszyło mnie opakowanie tegoż produktu. Nie mam pojęcia dlaczego - w sumie jest proste i nie ma za dużo informacji na przodzie. Jak dla mnie wypisywanie, że to produkt "milion w 1, innowacyjny, zastąpi męża etc" jest bez sensu. No, ale wracając do Glorii - jak sobie popatrzyłam na opakowanie i cenę (ok. 5 złotych) to pomyślałam - czy to może być dobre? Stwierdziłam, że nie i poszłam sobie dalej. Jakiś czas później przeglądając internety przyjrzałam się składowi tej emulsji, poczytałam recenzje i pomyślałam, że warto ją wypróbować. I tak oto wpadła w moje łapki.

Laboratorium kosmetyczne Malwa, Gloria Emulsja do włosów:
Przyznam szczerze, że na początku nie zrobiła na mnie wrażenia. Nałożyłam ją solo na moje zniszczone włosy, żeby chociaż pomogła mi je rozczesać. Niestety, nie zrobiła nic, więc postanowiłam mieszać ją z drożdżami i nakładać na skalp. W końcu włosy obcięłam i dałam Glorii jeszcze jedną szansę. Nałożyłam ją, zmyłam i normalnie wow! Włosy miękkie, lekkie, no po prostu cud, miód i malina. Jestem nią zachwycona. Emulsja ma niezbyt skomplikowany skład, więc można coś do niej dodawać i eksperymentować lub stosować solo. Pomaga w rozczesywaniu i sprawia, że włosy są miękkie. Do tego kosztuje niewiele. Jedyną jej wadą jest to, że jest mało wydajna, ale za taką cenę mi to nie przeszkadza. Polecam ją chociaż wypróbować, może akurat się sprawdzi :)

Macie tę Emulsję? Jak u Was się sprawdza? :)

13 komentarzy:

  1. Miałam ją parę razy w swoich rękach, ale jakoś nigdy się nie zdecydowałam jej zakupić :) może się w końcu kiedyś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za takie pieniądze warto wypróbować :)

      Usuń
  2. Ja używałam maski właśnie z tej firmy. Niestety solo się wgl nie sprawdzała, była zwyczajnie za słaba, jednak po dodaniu gliceryna fajnie nawilżała, ale niestety dla mnie to było trochę za mało ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że maska solo nie za bardzo się sprawdza, ale planuję ją nabyć :)

      Usuń
  3. nie miałam i nigdy nawet nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. najprostsze i najtańsze kosmetyki są czasem najlepsze ;)
    o Glorii czytałam wiele dobrych opinii, jednak jeszcze nigdzie w sklepie jej nie spotkałam- nie wykluczam, że gdyby wpadła mi kiedyś w ręcę, to za taką cenę na pewno bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widocznie nie masz oryginalnych szczotek. One nigdy nie ciągną za włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale kiedyś słyszałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę i słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam produktu ale pewnie dlatego że jestem w Auchan 3 razy w roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)