niedziela, 12 października 2014

Liebster Blog Award x2 + drugi blog

Hej! :)
Jakiś czas temu zostałam zaproszona do zabawy Liebster Blog Award przez Essalii. Długo się zbierałam z postem, ale przedwczoraj nominowała mnie jeszcze Agnieszka, więc postanowiłam się spiąć i oto moje odpowiedzi na pytania! :)
Zasady: Liebster Blog Award przyznawana jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę", bądź w celu zwiększenia popularności nowych i mniej znanych blogów. Ogółem należy odpowiedzieć na pytania, wymyślić kolejne 11 pytań i nominować do opowiedzi na nie kolejne 11 osób.

Najpierw pytania od Essalii:
1. Jakiego produktu do włosów najbardziej lubicie używać (maska, odżywka itd., chodzi mi o rodzaj produktu, nie konkretny produkt)?
Jeśli chodzi o codzienną pielęgnację to odżywki, bo szybciej :)
2. Czym zajmujecie się w życiu?
Dorabiam jak mogę, bo w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem. Robię jako mechanik, architekt idealnych kantów i kołnierzyków, kreator czystości. Serio :)
3. Lubicie podróżować? Jaką podróż wspominacie najlepiej?
Och, gdybym miała pieniądze to często bym gdzieś jeździła i zwiedzała. Fajnie było we Lwowie (to jedzenie suszonych rybek w pokoju i szalona podróż ukraińskim tramwajem - kasownik był boski). Jeżdżenie po Polsce też jest spoko (Rajd Świdnicki omomom!). :)
4. Jak się ubieracie? Jaki rodzaj ciuchów preferujecie? A może jakiś konkretny styl?
Jeansy z lumpa, jakieś adidasy, koszulka, bluza i tyle. Byle wygodnie :D
5. Co Was skłoniło do założenia bloga?
Założyłam bloga w ramach terapii. Chciałam pokazać moje robótki całemu światu. :) Teraz co prawda piszę głównie o kosmetykach, ale czasem jakąś robótką też się pochwalę.
6. Jesteście optymistkami czy pesymistkami?
Jestem realistką :D
7. Kolekcjonowałyście coś lub kolekcjonujecie?
W dzieciństwie karteczki do segregatora :D Teraz zbieram stare aparaty i wszystko co żużlowe :)
8. Co lubicie jeść najbardziej?
Nie mam chyba ulubionej potrawy. Kuchnia mamy najlepsza :) Zupki, placuszki, mniam! :)
9. Jak spędzacie wolny czas?
Staram się rozwijać swoje pasje - sporo fotografuję, czytam o fotografii, a jak mam paliwo to śmigam bajkiem.
10. Co lubicie czytać?
Opowiadania Alice Munro są u mnie na razie na 1 miejscu :)
11. Lubicie takie blogowe zabawy jak ta?
Pewnie :)

Pytania od Agnieszki:
1. Wymarzony dzień spędziłabym z...
...ze swym mężczyzną :)
2. Z czego jesteś najbardziej dumna?
Chyba z tego, że jestem dobrym człowiekiem, pomagam jak mogę, zwracam uwagę na problemy.
3. Co sprawia Ci największą radość w życiu?
To, że mam obok siebie bliskie osoby, do których zawsze mogę się zwrócić o pomoc. Ja też zawsze pomagam. 
4. Dlaczego zdecydowałaś się na blogowanie?
Tak jak napisałam wyżej, zrobiłam to w ramach terapii. Pomyślałam, że to może być fajna zabawa. :)
5. Co jest Twoją największą pasją?
Fotografia, rękodzieło, motoryzacja :)
6. Gdybyś na jeden dzień mogła być kimkolwiek chcesz, to byłabyś...
...facetem-kierowcą rajdowym! :) 
7. Książka/film/zdarzenie w życiu, które zmieniło moje poglądy, to...
To trudne pytanie. Nie wiem, czy po jakiejś książce zmieniły się moje poglądy, ale na pewno część z nich wprawiała w jakąś zadumę o życiu. 
8. Kogo podziwiasz?
Moją mamę. Za to, że pomimo tych wszystkich trudności dała radę.
9. Gdzie i jako kogo widzisz siebie za 10 lat?
Mam nadzieję, że do tego czasu w końcu uda się założyć firmę i żyć jak człowiek, ale jak się w Polsce nie polepszy to widzę siebie w Dublinie. 
10. Piosenka, przy której się wzruszam, to...
Dużo jest takich piosenek, głównie zespołu Yellowcard.

Nominuję:
WingsOfEnvy
Włosovelove
Marylin
Abe
92ana
Agata
Zaczarowanaa
Basia
Śnieżkiraj
Lealise
Karolina

Moje pytania:
1. Idol z dzieciństwa?
2. Co najbardziej kojarzy Ci się z latami '90?
3. Twoje ulubione kwiaty?
4. Jakie miejsce wybrałabyś na swoją wymarzoną podróż?
5. Jak często robisz sobie domowe SPA (maseczki, relaksująca kąpiel etc)?
6. Jakie gazety/magazyny czytasz najczęściej?
7. Czy gdyby było to opłacalne, zostałabyś blogerką na pełen etat?
8. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
9. Twoje popisowe danie?
10. Czy chciałabyś spotkać się z kimś znanym? Kto by to był?
11. Co najbardziej poprawia Ci humor?

Na sam koniec pragnę zaprosić Was na mojego drugiego bloga z fotkami. Na razie wystartowałam, ale zapraszam do obserwacji :)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Miłej niedzieli! :)

8 komentarzy:

  1. Ciekawa nominacja. ;) Powodzenia z nowym blogiem. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za nominację! :) Pozwolę sobie tutaj na nie odpowiedzieć ;)
    1. Idol z dzieciństwa? lider zespołu feel haha :D teraz dziwie się jak go mogłam lubić :D
    2. Co najbardziej kojarzy Ci się z latami '90? karteczki i pokemony :D
    3. Twoje ulubione kwiaty? Bzy!
    4. Jakie miejsce wybrałabyś na swoją wymarzoną podróż? Zakopane, nie nie inny kraj, ale nasze piękne góry najlepiej na jakiś dłuższy czas z tydzień :D
    5. Jak często robisz sobie domowe SPA (maseczki, relaksująca kąpiel etc)? hmm zazwyczaj jestem tak zabiegana, że na takie rzeczy nie mam zbytnio czasu, ale maseczki kładę regularnie co najmniej 1 w tygodniu, ale staram się nawet 2 ;) A kąpieli długich za bardzo nie lubię, ostatnio z miesiąc temu wzięłam kąpiel bo chciałam zużyć kule do kąpieli i powiem ze dla mnie żadna frajda :D Wolę szybkie prysznice i np. oglądnąć film sobie - to mnie bardziej chyba relaksuje ;)
    6. Jakie gazety/magazyny czytasz najczęściej? Nie czytam :D
    7. Czy gdyby było to opłacalne, zostałabyś blogerką na pełen etat? Raczej nie, blogowanie traktuje jako pasje raczej, a nie coś co muszę robić..
    8. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie? lekarzem :D
    9. Twoje popisowe danie? haha :D teraz to też się nie wykażę niczym - nie posiadam :D
    10. Czy chciałabyś spotkać się z kimś znanym? Kto by to był? hmm nigdy mnie tak nie ciągło do tego że MUSZĘ spotkać jakąś gwiazdę, ale na koncert po prostu mam chęć kiedyś pójść Lemona i Hyżego ;) No i ewentualnie chciałabym poznać Alana z the voice of poland (oglądasz? :D) kawał dobrego głosu, baaaardzo pozytwny człowiek, prawdziwy w tym co robi. Wczoraj wspaniały występ! :D Najlepszy w odcinku ^^ tu do zobaczenia: https://www.youtube.com/watch?v=kVmWhQ53RIo :D
    11. Co najbardziej poprawia Ci humor? dobry film, zrelaksowanie się po prosu i odpoczynek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwacja za obserwacja? Zacznij a napewno sie odwdzięczę :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za nominację, jednak dopiero co miałam taki post u siebie, więc może odpowiem Ci tutaj ;)

    1. Moim idolem w dzieciństwie był... Albert Einstein ;) serio.
    2. Z latami 90-tymi kojarzy mi się wszystko, bo to okres mojego dzieciństwa :) ale najbardziej przesiadywanie na trzepaku i granie w karty z koleżankami
    3. Niezapominajki,bo przypominają mi błękit nieba.
    4. Wymarzona podróż- Islandia ewentualnie Skandynawia,ale wybrałabym jakieś niezamieszkałe tereny. Swego czasu naczytałam się trochę skandynawskich sag i chciałabym zobaczyć to, na czym wzorowali się ich autorzy.
    5. Domowe spa robię tylko dla włosów ;) w sumie nie lubię kąpieli w wannie, zazwyczaj wybieram prysznic, a skórę twarzy mam tak wymagającą, że po 99% maseczek byłoby gorzej niż przed ;p
    6. Gazety? czytam tylko English Matters, ewentualnie Business English... nic modowego, nic z polityki, same "brażnowe" pisemka ;)
    7. Ja i blogerka na pełen etat? Never. Nie miałabym wystarczająco pomysłów, by pisać na bieżąco.
    8. W podstawówce chciałam zostać nauczycielem matematyki, później historii... pasja historyczna sprawiła, że w gimnazjum chciałam być archeologiem (ale rodzice mi t wyperswadowali, bo jestem alergikiem), więc w liceum stwierdziłam,że skoro dobrze mi idzie zarządzanie i koordynowanie ludźmi. to pójdę do wojska (chciałam startować do wyższej szkoły oficerskiej, jednak problemy ze stawami mi na to nie pozwoliły, choć do samej matury przygotowywałam się do tej uczelni). I tak na 2 miesiące po maturze zdecydowałam,że zostanę anglistką :P
    9. Lasagne <3 a z ciast jabłecznik na kruchym cieście.
    10. Chciałabym poznać Bon Joviego albo Slasha. Kisiel w gaciach zawsze jak słucham ich muzyki ;P
    11. Humor zawsze poprawia się mi po kubku białej herbaty :) A gdy jestem wkurzona słucham Intense Armina van Buurena, po 8 minutach nerwy odchodzą w siną dal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji- Yellowcard zasłuchiwałam się w liceum, uwielbiałam Olny One :)
      A żużel to moja mała miłość <3 Victoria Piła co prawda większych sukcesów nie odnosi, jednak i tak uwielbiam atmosferę na meczach (podobno mamy lepszych kibiców niż niejeden team z 1 ligi ;))

      Usuń
  5. Dziękuję za odpowiedź, niezwykle przyjemnie czyta mi się takie posty, gdzie mogę lepiej poznać osobę po drugiej stronie łącza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też chcę być kierowcą rajdowym! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)