wtorek, 21 października 2014

Marion Błyskawiczna odżywka intensywnie nawilżająca

Hej!
Dzisiaj chcę Wam pokazać jedną z moich ulubionych odżywek, która pomaga mi w rozczesywaniu moich kołtuników. Jest to Natura Silk Jedwabna kuracja, Błyskawiczna odżywka intensywnie nawilżająca od firmy Marion.
Lubię tego typu odżywki. Przydają się na wyjazdach albo w chwilach, kiedy brakuje czasu na nałożenie czegoś na dłużej. Jest niezwykle pomocna przy plączących się włosach i co najważniejsze - wystarczy spryskać nią włosy i można je już suszyć. Tę odżywkę stosowałam na zniszczonych włosach i nie zauważyłam jakiejś poprawy, ale włosy po prostu były do ścięcia i żadne odżywki, maski, cudaki "scalające końcówki" by nie pomogły. Teraz nadal ją stosują, chociaż nieco rzadziej - po prostu jak nie mam czasu na inne zabiegi upiększające, a włosy jakoś muszę rozczesać. Ta konkretna odżywka jest z silikonami oraz gliceryną, ale do wyboru jest jeszcze 5 innych. Kiedyś miałam wersję brzoskwiniową (albo morelową, nie pamiętam) i również dobrze się sprawdzała. Jeśli więc Wasze włosy lubią silikony albo macie problem z ich rozczesywaniem, to polecam te odżywki firmy Marion. Warto je wypróbować, kosztują niecałe 10 złotych i na pewno dostaniecie je w Jasmin oraz w Leclercu. :)

Miałyście tę odżywkę?

3 komentarze:

  1. Lubię produkty tej firmy, a że usilnie poszukuję jakiejś odżywki lub mgiełki, która pomoże mi rozczesać włosy na karku, to chyba skuszę się na tą jeśli spotkam ją w najbliższym czasie ;) tyle już kupiłam niewypałów, więc mam nadzieję, że to się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio zastanawiałam się czy ją kupić czy nie, ale koniec końców wybrałam coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tej, ale generalnie uwielbiam tego typu odżywki z silikonami. Moje włosy po prostu muszą być traktowane silikonami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)