wtorek, 7 października 2014

Miyo Black maniac

Hej!
Z tą recenzją zbieram się już od jakiegoś czasu. Zdjęcia były przygotowane, ale zawsze było coś ważniejszego... W końcu pokażę Wam jedną z fajniejszych kredek do oczu jakie mam :)
Miyo, 2in1 Eyeliner & shadow, Black maniac!
Przyznam, że bardzo spodobało mi się opakowanie - klasyczne czarno-białe. Postanowiłam wypróbować tę kredkę, zwłaszcza, że kosztowała niecałe 10 zł (Jasmin). Jest bardzo dobra - ma piękny czarny kolor i po odpowiednim przygotowaniu powieki trzyma się na niej cały dzień. Testowałam ją jako eyeliner i w tej roli dobrze się sprawdza. Jestem z niej zadowolona i polecam wypróbować :)

Miałyście tę kredkę?

4 komentarze:

  1. Muszę wybrać się do drogerii Jasmin, która jest na obrzeżach miasta, wiem już co znajdzie się na mojej zakupowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawędruję do Jasminu, to zwrócę uwagę na tę kredkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy miałam jedynie lakiery. Nie wiedziałam, że mają inny rodzaj kolorówki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerń! :) Hmm wygląda trochę na kredkę żelową?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)