niedziela, 5 października 2014

Moje ulubione polskie seriale



Hej!
Zapraszam na luźny post o moich ulubionych polskich serialach :) Lubię czasem coś obejrzeć i zazwyczaj wybieram to, co można obejrzeć w TV. Nie mam stałego łącza, nawet youtube ładuje mi się całe wieki, dlatego wolę TV :) Oto moi serialowi ulubieńcy na chwilę obecną (kolejność przypadkowa, wszystkie lubię tak samo :D)!

Prawo Agaty
Zanim ten serial pojawił się w telewizji, już wiedziałam, że chętnie będę go oglądać. Wszystko dlatego, że uwielbiam Agnieszkę Dygant. Do tego reszta obsady też mi się podoba, są ciekawe wątki. Serial opowiada o prawniczce Agacie Przybysz, sprawach, jakie prowadzi i jej prywatnych perypetiach. Na prawie się nie znam, ale podoba mi się zaangażowanie Agaty w sprawy jej klientów i to, jak walczy o nich przed sądem. Poza tym bardzo lubię oglądać stylizacje serialowej Agaty (najbardziej interesują mnie torebki i buty) :)
Źródło zdjęcia - filmweb.pl

Fala zbrodni
Serial kryminalny opowiadający o specjalnej jednostce policji OPZ. Policjanci skupiają się głównie na walce z przestępczością zorganizowaną i ścigają groźnych mafiosów. Narażają życie swoje i swoich bliskich, a przez pracę nie mogą i nie potrafią ułożyć sobie życia prywatnego. Serial liczy 103 odcinki i pasjonowałam się nim pod koniec gimnazjum a także w liceum. Wszystkie sezony obejrzałam kilka razy. Nie brakuje w nim brutalnych scen, ale można się przyzwyczaić do poderżniętych gardeł, tryskającej krwi czy poobcinanych rąk w lodówce.
Źródło zdjęcia - ipla.tv

Przyjaciółki
Serial opowiadający o perypetiach czterech fajnych kobitek. Ankę, Ingę, Zuzę i Patrycję połączyła przyjaźń, której szczerze im zazdroszczę :) Razem rozwiązują problemy i pomagają sobie nawzajem. W serialu nie brakuje zabawnych czy smutnych momentów. Ot, taki przyjemny serial obyczajowy z dobrą obsadą :) Aaach, i uwielbiam loki serialowej Zuzy!
Źródło zdjęcia - serialove.pl

Ranczo
Serial uwielbiany przeze mnie, moją mamę i ojczyma. Nic dziwnego - ma świetną obsadę, ciekawe wątki, a postacie wykreowane przez aktorów to mistrzostwo świata (chociażby Solejukowa na przykład). Ranczo opowiada o losach Amerykanki polskiego pochodzenia (Lucy), która przyjeżdża do Wilkowyj do odziedziczonego dworku. Postanawia zostać w Polsce, a dzięki temu w całej gminie zachodzą wielkie zmiany.
Źródło zdjęcia - vod.pl

Na dobre i na złe
I oto najdłuższy serial ze wszystkich wymienionych tutaj, jest emitowany od 1999 roku (wow!). Oglądam go od początku, ale z pewnością nie obejrzałam wszystkich odcinków. Najpierw śledziłam losy Zosi, Kuby i Bruna oraz pacjentów szpitala w Leśnej Górze, ale to co działo się kiedyś to nic w porównaniu z tym, co dzieje się teraz. Nowi bohaterowie, przeróżne wątki, a także znakomita kreacja Michała Żebrowskiego (dr Falkowicz) - to sprawia, że co tydzień chętnie zasiadam przed TV! :) Swoją drogą zawsze w momentach choroby chciałabym trafić do Leśnej Góry :D I najlepiej, żeby zajęła się mną Hana Goldberg (nieważne, co mi dolega :D).
Źródło zdjęcia - spisane.pl

A Wy co lubicie oglądać? :D

12 komentarzy:

  1. ja ogladałam na dobre bardzo bardzo długo, potem miałam fazę na kryminalnych, ranczo:D

    OdpowiedzUsuń
  2. w zasadzie wszystkie z tych co wymieniłaś bardzo lubię, chociaż nie oglądam odcinek za odcinkiem, bo ogólnie staram się stronić od tv. nienawidze tylko rancza ;/ ale może to dlatego że nigdy nie obejrzałam tak dokładnie żadnego odcinka od deski do deski.
    w na dobre i na złe - rola żebrowskiego to majstersztyk, uwielbiam go!
    no i ja osobiście najbardziej na świecie kocham i uwielbiam - Przyjaciół. mogę oglądac calutki dzień odcinek za odcinkiem po kilka razy:)

    ps. zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie oglądam seriali, brakuje mi czasu, żeby się w coś wkręcić, ale swego czasu szalałam na punkcie Przepisu na życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaciółki i Na dobre i na złe też oglądam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dobre i na złe równiez uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na dobre i na złe uwielbiam - najlepszy serial ever! :) I Falko jest genialny! Wspaniała gra aktorska, chyba najlepszy aktor w serialu, a Hanę też bardzo lubię :)
    No i ranczo też oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Agata i podoba mi się bardzo jej jedna torebka ;))) i Przyjaciółki, oglądam też Lekarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. z tego wszystkiego oglądam "Prawo Agaty" i podobnie jak Ty od razu wiedziałam, że będę oglądać, właśnie ze względu na Agnieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właściwie jedyny serial, który regularnie oglądam to "Przyjaciółki", a z takich codziennych to "Barwy szczęścia":)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w zasadzie tylko czasem obejrzę ,,na dobre i na złe" jak są powtórki, a ja się krzątam w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prawo agaty i przyjaciołki lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. z tych, które wymieniłaś, to czasem ranczo (jeśli jestem akurat u rodziców i oni oglądają) lub na dobre i na złe. Sama wybieram raczej amerykańskie seriale komediowe, żeby przy głupich żarcikach odpocząć i przy okazji podszlifować język :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)