sobota, 18 października 2014

Olej Bio Amla

Cześć!
W sierpniu od koleżanki otrzymałam coś, czego wcześniej nie stosowałam, jednak od razu produkt ten skradł moje serce. Mowa o oleju Bio Amla.
Olej znajduje się w 100ml buteleczce i jest w kolorze zielonym. Zapach ma dość specyficzny, ale mnie się bardzo podoba (na pewno bardziej niż Dabur Amla). Jeżeli chodzi o działanie, to na moich włosach sprawdza się świetnie. Nakładam go na ok. godzinę przed myciem, potem włosy są lśniące, gładkie i sypkie, a w dodatku pięknie pachną. Olej niestety albo i stety zawiera parafinę - moje włosy akurat się z nią polubiły, ale jeśli u Was ona się nie sprawdza, to oczywiście nie ma przymusu stosowania jej :) Jeśli jednak nie stosowaliście czegoś parafinowego na włosy to myślę, że ten produkt warto przetestować. Kiepsko natomiast z jego dostępnością - ja go dostałam i nie widziałam go jeszcze nigdzie, a chętnie bym zrobiła zapas. 

Miałyście taki olejek? Lubicie oleje indyjskie? :)

8 komentarzy:

  1. nie miałam. szkoda, ze tak słabo z dostępnością, bo chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej Amla można dostać w Kuchniach Świata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samą Amlę można dostać bez problemu - mi chodzi konkretnie o Bio Amlę, której nigdzie tu nie widziałam. Dabur Amlę mam, ale to nie to samo.

      Usuń
  3. Bardzo lubię indyjskie oleje, ale tego akurat nie miałam, zawiera parafinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. ...której unikam. Za to bardzo lubię Vatikę.

      Usuń
    2. Oczywiście, nikt nie zmusza Cię do używania parafiny :)

      Usuń
  4. Mam zwykłą wersję i ją uwielbiam za działanie na włosach, nawet ten dziwny zapach przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oleju amla używam od 5 lat :)
    od pewnego czasu używam też różnych pudrów i szamponów indyjskich, pakistańskich itp jeśli ktoś jest ciekawy to zapraszam :) http://kobiecyklimat.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)