niedziela, 19 października 2014

TAG: All about eyes | Wszystko o oczach

Hej!
Zapraszam Was dzisiaj na TAG, który krąży po sieci już od dłuższego czasu, więc czas na mnie :) Oto moje ulubione produkty używane w makijażu oczu! :)

1. Ulubiony krem pod oczy
Jest to Eveline Błyskawiczny lifting SOS na kurze łapki. Kupiłam go już jakiś czas temu i najczęściej używam pod makijaż. Co prawda na kurze łapki nie pomaga, ale lubię go :)

2. Ulubiony korektor pod oczy
Mój faworyt to bez wątpienia Ladycode by Bell Eye Concealer. Ma lekką konsystencję, kryje cienie pod oczami i trzyma się cały dzień.

3. Ulubiony produkt do brwi
Mam tylko jeden produkt tego typu i jest to Eyebrow set z Catrice. Czasem używam tego zestawu do makijażu oczu, do brwi rzadziej. Jakoś nie czuję potrzeby wypełniania brwi, bardziej jest mi potrzebny jakiś wosk. Niestety, w moim przypadku nic się nie sprawdza ;/

4. Ulubiona paleta cieni
Do znudzenia chyba będę to powtarzać - Wet N Wild Comfort zone. Jest fantastyczna! Ma piękne kolory, cienie trzymają się na powiekach cały dzień. Tutaj możecie zobaczyć swatche.

5. Ulubiona baza pod cienie
Bardzo lubię bazę z Hean Stay on. Jak dla mnie bardzo dobra, tutaj recenzja :)

6. Ulubiony płyn do demakijażu
Moje ostatnie odkrycie - płyn micelarny Corine de Farme. Radzi sobie z makijażem oczu bez problemu, nie szczypie mnie w oczy i do tego pięknie pachnie :)

7. Ulubiony tusz do rzęs
Od kiedy w moje ręce wpadła maskara Clinique High impact, od razu stała się ulubieńcem. Niestety, już mi się skończyła, nad czym ubolewam, bo jej cena jest dla mnie za wysoka (89 zł!). Mam nadzieję, że kiedyś ją nabędę :)

8. Ulubiony eyeliner
Ostatnio zachwycam się eyelinerem Mary Kay w kolorze Blue my mind. Jest absolutnie obłędny! Ma piękny wyrazisty kolor i świetną trwałość. Plusem jest też wygodny aplikator, którym mega wygodnie się maluje.

9. Ulubiony pojedynczy cień
Pierre Rene 147 Pastel nude - absolutnie fantastyczny cielisty cień, który zawsze mi się przydaje. Używam go albo solo do wyrównania kolorytu powieki, albo do rozcierania.

10. Ulubione okulary
To moje ukochane okulary przeciwsłoneczne z Orsay. Niestety, rozłamały się i nie da się ich naprawić. Bardzo nad tym ubolewam, bo okulary dostałam ponad 4 lata temu od Babci na urodziny. Ciężko znaleźć podobny model w sklepach, więc mam na razie inne na zamianę.

I to wszystko :) Miałyście coś z tych produktów? Jeśli ktoś z Was robił taki TAG, to koniecznie podrzućcie linka w komentarzu! :)

7 komentarzy:

  1. Mam tę samą bazę tzn. Miałam bo skubana była tak wydajna, że skończył jej się termin ważności. Bardzo ją lubię, bo niestety w moim przypadku nie działa"baza" z korektora i pudru i po prostu po kilku godzinach cień znika, więc nie może obyć się bez większej ilości środków. Najlepsze jest w niej to, że świetnie podbija kolor cieni.
    Okulary są przeurocze i tu znowu smutek z mojej strony, bo ten kształt do mnie nie pasuje, a ma największy wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi chodzi o to, że nawet jeśli masz skórę mieszaną to w miejscach tłustych możesz mieć przesuszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego zestawu do brwi. A niektóre cienie do oczu z Pierre Rene są świetne. Zależy od odcienia, ale ja kupiłam dwa perłowe i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag :) Zaintrygowała mnie ta paleta, którą tak lubisz. Wygląda nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten płyn do demakijażu i również lubię. Bardzo fajnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię ten cień z Catrice do brwi, teraz używam Maybelline Permanent Toup :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)