wtorek, 11 listopada 2014

Makijaż: Granat na dolnej powiece

Hej!
Tym razem zapraszam Was na makijaż, żebyście nie nudzili się samymi recenzjami. Dzisiaj tak czy owak musiałam postawić na nieco mocniejszy make up - wszystko dlatego, że będę robić test oliwko-mleczka do demakijażu domowej roboty. Postanowiłam wykorzystać kredkę z Avonu, która ładnie podbija kolor mojej tęczówki. Do tego nie mogłam się powstrzymać przed użyciem mojej ulubionej paletki, czyli Comfort zone od Wet N Wild. Oto efekty :)

Użyte kosmetyki:
Celia Woman Satin Mat
Kobo Smooth Make-up Base
Catrice All Matt Plus 010 Light Beige
Pierre Rene Loose Powder 00 Puder ryżowy
Virtual Puder prasowany 157
Baza pod cienie Hean
Cienie z paletki Wet N Wild Comfort Zone - dwa brązy z lewej strony z dołu, pierwszy cień od góry z prawej strony
Pierre Rene 147 Pastel nude
Biały cień Ingrid Egoist
Czarny żelowy eyeliner Maybelline
Avon Glimmerstick diamonds Twilight sparkle
Luxury Paris Deep carbon black mascara
Szminka Vipera SK07 z systemu Hamster

Jak Wam się podoba? :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i z mocniejszym akcentem makijaż. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny ten makijaż :D Przy okazji widać Twoje włosy :D
    Zazdroszczę chęci i zdolności do makijażu, ja zazwyczaj (z lenistwa) kończę ze smoky eyes albo zwykłą czarną kreską ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Majek <3 <3 Ślicznie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż, jednak osobiście dla mnie granat jest zbyt mocnym kolorem na dolną powiekę. Sama wybieram raczej jasne odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)