niedziela, 23 listopada 2014

Marion Golden skin care

Cześć! :)
Jakiś czas temu na fb firmy Marion zobaczyłam pewną nowość. Było to serum do twarzy hialuronowe nawilżenie. Traf chciał, że produkt ten udało mi się kupić w Leclercu, w zawrotnej cenie 9 złotych. Jak się u mnie sprawdziło?

Marion, Golden skin care, serum do twarzy, szyi i dekoltu, hialuronowe nawilżenie
Pierwsze, co mi się spodobało to to, że serum jest w grubej szklanej buteleczce z pipetką. To bardzo wygodne rozwiązanie. Niestety, raz buteleczka mi upadła i o ile ona sama nie pękła, to pipetka rozpadła się w drobny mak. Trochę serum mi jeszcze zostało, ale po prostu kupię sobie jeszcze jedno, bo nie chcę ryzykować smarowania się szkłem.
Najbardziej polubiłam nakładanie serum przed makijażem - bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, a twarz jest delikatnie nawilżona. Nie jest to jakieś mocne nawilżenie, dlatego raczej nie stosowałam serum na noc - wybierałam wtedy jakieś treściwe smarowidło.
Nie jestem ekspertem, ale nie wierzę, że takie serum (komórki macierzyste arganu wtf?) uzupełni mi jakieś ubytki w tkankach czy spłyci zmarszczki. Tak czy owak chciałam je po prostu wypróbować i na pewno do niego wrócę, bo jest fajną bazą pod makijaż. I koniecznie muszę wypróbować płatki pod oczy oraz maskę z tej serii.

Miałyście ten produkt? :)

9 komentarzy:

  1. oo jako baza pod makijaż? super! zacznę się za nim rozglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdzie nie widziałam tego serum... ale mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jest to nowość, więc z dostępnością może być kiepsko. Ja widziałam je w Leclercu i Stokrotce :)

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie bardzo :) Chyba się rozejrzę za tym serum ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo opakowanie wygląda zachęcająco.. tak.. "na bogato". :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)