sobota, 22 listopada 2014

Moja kolekcja cieni: Palety Technic i inne

Hej!
Zapraszam na kolejny wpis o mojej kolekcji cieni do powiek. Dzisiaj pokażę Wam różne palety - m.in. Technic, MUA i ukochaną Wet N Wild. Jeśli nie widzieliście wpisu z paletkami Sleek, to zapraszam tutaj.
Wszystkie swatche były robione bez bazy :)

Technic Electric Metalix
Tania paletka (10 zł) w neutralnych metalicznych kolorach. Ma piękne odcienie złota oraz niepozorny, biały cień (pierwszy z prawej z górnego rzędu), który mieni się na kolor miętowy. Pigmentacja jest świetna, ale cienie trochę osypują się przy aplikacji.

Technic Electric UV
Piękna paletka w fioletach i różach. Bardzo dobra pigmentacja i cena (10 zł). Niestety, cienie osypują się przy aplikacji - ale to ich jedyna wada. Warto mieć tę paletkę, jeśli lubicie takie kolorki, jest warta zakupu :)

Technic Electric
Kolejna świetna paletka z tej firmy, tym razem w szalonych kolorach. To była pierwsza paleta Technic, jaką sobie sprawiłam i jestem nią zachwycona. Jest idealna do kolorowych makijaży i nie kosztuje majątku, bo tylko 10 zł. Cienie, tak jak w poprzednich paletkach, osypują się przy aplikacji.

MUA, Heaven and Earth Eyeshadow Palette
Mój pierwszy i jedyny produkt MUA. Bardzo ładna paletka w neutralnych kolorach, idealna do codziennych makijaży. Ma świetną pigmentację, a cienie długo utrzymują się na powiekach.

Accessorize Eye Wardrobe
Tę paletę kupiłam w zestawie razem ze sztucznymi rzęsami i błyszczykiem na Allegro za śmieszne pieniądze. Cienie z górnego rzędu mają średnią pigmentację, trzeba się napracować, żeby kolor był widoczny. Z kolei cienie z dołu mają już lepszą pigmentację. Mimo to i tak bardzo lubię tę paletkę :)

Wet N Wild Comfort Zone
O tej palecie pisałam już tyle razy, że pewnie macie dość. Nic na to nie poradzę - jest świetna! Przyjechała do mnie z Irlandii, bo niestety produkty firmy Wet N Wild są trudno dostępne (a jak już są, to jest niewielki wybór). Używam jej praktycznie codziennie, bo jest idealna do dziennych makijaży.

Essence Night Club 03 Dance-til-dawn
Nie wiem, co mi przyszło na myśl, że kupiłam ową paletkę. Rzadko jej używam, chociaż kiedyś dość często malowałam się przy jej pomocy. Pigmentacją nie powala, ale nie jest najgorsza.

My Secret Paradise Lagoon Flower Fantasy
Kupiłam ją za parę złotych dla tego obłędnego fioletu. Dawno nie używałam tej palety, ja już ją wyciągam to raczej na wiosnę i lato. Ogólnie ujdzie w tłoku, ale tylko 2 cienie są w miarę dobrze napigmentowane (czerwony i fioletowy).

Ingrid Ideal eyes
Paletka, która trafiła do mnie na spotkaniu blogerek i którą jestem pozytywnie zaskoczona. Nie miałam nigdy cieni z tej firmy, ale są naprawdę dobrej jakości. No i pigmentacja jest bardzo dobra :)

Virtual Eye shadows 208
To trio też otrzymałam na spotkaniu blogerek. Jak dla mnie cienie są średnie - tylko ten czekoladowy jest w miarę dobrze widoczny. Niestety, mój aparat przekłamał nieco pierwszy kolor - jest w rzeczywistości bardziej różowy.

Miałyście którąś z tych paletek? Wpadło Wam coś w oko? :)

8 komentarzy:

  1. Te ostatnie cienie fajne, w moim typie :) Wolę matowe niż perłowe :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wet N Wild Comfort Zone chyba najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Technic Electric - świetna i mega mi się podoba. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne masz te paletki, zwłaszcza Technic Electric i Mua :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita kolekcja wspaniałych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę jestem pod wrażaniem Twojej kolekcji cieni do powiek :) Ja muszę się zadowolić jedną paletą ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja do tej pory nie używałam żadnych cieni, nie czułam takiej potrzeby :) ostatnio jakoś strzeliło mi do głowy, że może kupiłabym sobie jakąś na jesień/zimę :D i tak szperam po blogach i szukam inspiracji, hahaha :D masz ogromną kolekcję jak dla mnie :) chyba skuszę się na tę z MUA Heaven and Earth Eyeshadow Palette, chyba, że znajdę coś innego co mi się spodoba :) jaka jest cena tej paletki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba 30 złotych (albo 20 ;/). Dawno temu ją kupowałam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)