piątek, 14 listopada 2014

TAG: Czas dla siebie


Hej!
Ostatnio po internetach krąży TAG Czas dla siebie, więc i ja postanowiłam go zrobić! :) A że dawno żadnego TAGu nie było, więc tym bardziej :D Zapraszam do czytania :)

Co czytasz/oglądasz, kiedy masz czas dla siebie?
Zazwyczaj czytam blogi :D Czytam też książki - najczęściej opowiadania Alice Munro, czasem poezję. Ogólnie czytam to, co wpadnie mi w łapki :) Jeśli mam jakąś gazetkę to też chętnie przejrzę.

Co masz na sobie, kiedy masz czas dla siebie?
Nieee, nie jest to piżama :D Jeśli jestem w domu - jest to albo wyciągnięte dresiwo, albo obcisłe leginsy, które podkreślają moje wielkie dupsko i wielkie nogi. Do tego męski T-shirt i jakieś ciepłe kapcie. Jak to moja Mama twierdzi, wyglądam wtedy jak dziecko wojny :D

Kiedy masz czas dla siebie, jakich kosmetyków używasz?
Uwielbiam maseczki! A jak są to glinki, to już w ogóle mega! :D Przed maseczką oczywiście peeling - Ziaja Ulga. Jeśli nie mam glinki, lubię jakieś gotowe maski w saszetkach. W wolnym czasie kładę też coś na włosy. Na skalp najczęściej maseczkę drożdżową, a na długość jakiś olej lub maskę (uwielbiam maskę kakaową domowej roboty!).

Jaki jest twój ulubiony lakier do paznokci w tym momencie?
Nie maluję paznokci, niestety :D

Co jesz/pijesz, gdy masz czas dla siebie?
Och, uwielbiam czerwoną herbatę! Piję ją okrągły rok, nawet w lato. Czasem wypijam jakiś sok (taki 100%). Lubię też zajadać jabłka, o, albo chipsy z jabłek. I wafle zbożowo-ryżowe :)

Jaką świeczkę najbardziej lubisz w tym momencie?
Nie mam jakiejś konkretnie ulubionej świecy, ale bardzo lubię świece w szkle z Biedronki (np. owoce leśne, owoce cytrusowe). Nie pogardzę też podgrzewaczami - aktualnie mam o zapachu śliwki, ale czekoladowo-wiśniowe też były mega :)

Spędzasz czas dla siebie na zewnątrz?
Pewnie, że tak :) Lubię łazić po mieście, zwłaszcza, jak przeprowadzę się w jakieś nowe miejsce. Muszę wtedy koniecznie się przejść po okolicy. Dzięki temu wiem, gdzie są fajne sklepy, albo jakieś ciekawe miejscówki. No, a przy okazji zwiedzam miasto :D

Poszłaś kiedyś sama do kina?
Nie, jakoś tak głupio mi było :D

Jaki jest twój ulubiony sklep online?
Ostatnio rzadko kupuję coś przez internet, ale zazwyczaj buszuję po allegro. Lubię kupować na cocolita.pl, urodomania.com, a ostatnio przeuwielbiam sklep ezebra.pl. Lubię robić tam zakupy z tego powodu, że towar mogę odebrać osobiście, a realizacja zamówienia jest bardzo szybka.

Coś do dodania? Co jeszcze robisz, kiedy masz czas dla siebie?
Lubię jeszcze rozplanowywać notki na bloga, albo zrelaksować się jogą :) Do tego bardzo często coś dziergam - czapki, mitenki, dekoracje. Nigdy się nie nudzę ;)

To wszystko! Zachęcam Was do zrobienia tego TAGu - jeśli ktoś z Was już go zrobił, podrzućcie linka.
A Wy co robicie, kiedy macie czas dla siebie? :)

5 komentarzy:

  1. Heh....też podobnie ubieram się po domu ;p legginsy i t-shirt (ale damską wersję, choć musi być luźniejszy) xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nudzi Ci się picie cały czas czerwonej herbaty?:P ja polecam białą z maliną albo zieloną z hibiskusem, ewentualnie z opuncją- są przepyszne!:) I też nie poszłabym sama do kina... w ogóle jakoś głupio mi samej chodzić do kawiarni, sklepów (na taki typowy shopping, bo zakupy w warzywniaku zrobię sama :P) Jednak lepiej iść z kimś w takie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię innych herbat - uwierz, że próbowałam :D Na samą myśl o hibiskusie dostaję dreszczy, kiedyś mnie mój eks napoił taką herbatką, bleeee :D Mam w kuchni masę herbat i rzadko je piję. Czerwoną piję od kilku lat, najlepsza jest bez cukru, mniaam! :) Ja też do kina, kawiarni sama nie łażę. Dziwnie tak jakoś, nieswojo się czuję. Na zakupy to jeszcze jeszcze, ale najczęściej łażę z kolegą. Zawsze mamy mega padakę :D

      Usuń
  3. mam zamiar zrobić ten czas i u siebie :)
    nadal nie mogę ogarnąć jak można nie malować paznokci haha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)