niedziela, 16 listopada 2014

Wszechstronny produkt - Maść z witaminą A

Hej!
Ostatnio zaniedbałam serię Wszechstronny produkt, ale nie martwcie się - wciąż notki tego typu będą się pojawiać :) W moim magicznym notesie ciągle coś notuję i zbieram informacje na temat różnych rzeczy, więc tematów mi nie zabraknie.
Dziś chciałabym pokazać Wam maść, która ratuje moje dłonie. Nadaje się jednak do pielęgnacji innych miejsc :) Oto maść z witaminą A dostępna w każdej aptece za około 4 złote!

Pielęgnacja twarzy
Maść będzie idealna podczas zimy, bo ochroni twarz przed mrozem i wiatrem. Nada się też do pielęgnacji po zabiegach z kwasami. Przyspiesza gojenie się ran i zmian skórnych. Zapobiega zmarszczkom, nada się więc do smarowania okolicy pod oczami. Maścią można smarować całą twarz, lub używać tylko punktowo (może zapychać).

Pielęgnacja ust
Dzięki maści usta będą gładkie i mięciutkie. Poza tym produkt zapobiega zajadom.

Pielęgnacja dłoni, stóp i ciała
Z racji tego, że maść ma właściwości regeneracyjne, warto smarować nią suche miejsca (łokcie, pięty) lub używać po depilacji. Można używać jej też w okolicach niewielkich ran, ponieważ przyspiesza ich gojenie. Nada się też jako krem do dłoni i stóp - najlepiej nałożyć grubą warstwę maści na noc, a na to rękawiczki/skarpetki. Skóra będzie gładka i miękka.

Pielęgnacja włosów
W internetach wyczytałam, że maścią można kremować włosy, lub wmasowywać w skalp, bo przyspiesza porost. Z drugiej strony podobno nie można z nią przesadzać, bo może powodować wypadanie. Nie znalazłam jednak żadnej opinii po długotrwałym używaniu maści, więc nie wiem, jak to jest.

Jak dla mnie maść z witaminą A jest niezastąpiona jesienią i zimą - bardzo szybko pomogła mi doprowadzić skórę dłoni do porządku. Zamierzam jej też używać do twarzy i ust.
Czy w Waszych kosmetyczkach też gości ta maść? Do czego używacie jej najczęściej? :)

12 komentarzy:

  1. Wiesz,że miałam zamiar napisać o tym post? :P ubiegłaś mnie ;) Maści z witaminą A używam czasem na suche miejsca na skórze, które robią mi sie przez AZS, i ta maść sobie świetnie z nimi radzi, mimo, że w ogóle do AZS nie jest przeznaczona ;P to chyba ten efekt mega nawilżenia i natłuszczenia tak działa:) Czasem smaruję tą maścią knykcie, super efekt po użyciu tej maści :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miałaś zamiar pisać o tym, to napisz :) Przecież się nie obrażę :P
      O tak, ta maść jest mega :)

      Usuń
    2. Teraz już nie będę plagiatować Twojego wpisu ;) musiałabym chyba skopiować go w całości, bo wszystko już dokładnie opisałaś :)

      Usuń
    3. Zawsze możesz napisać recenzję :D

      Usuń
  2. Ja używam tej maści do ust, szczególnie w zimę, gdy są spierzchnięte, sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo taki tani produkt, a ma zastosowanie, którego oczekiwałam, czyli nadaje się do stóp. Muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jaki ten przepis na maskę drożdżową? Ja stosuję wcierkę Jantar :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam do smarowania paznokci, świetnie się sprawdziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, witamina A ma zbawienne działanie :) Nie bez powodu kuracja retinoidami daje tak świetne efekty u osób z trądzikiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa maść i do tego taka tania na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ta maść to niezbędnik :) Świetnie regeneruje i nie podrażnia nawet bardzo suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)